کد خبر: 1650
تاریخ انتشار: شنبه, 25 ارديبهشت 1389 - 07:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

ساختمان جدید مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری اطلاعات در سال 89 به بهره برداری می رسد

پروژه ساختمان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری بیش از 23هزار متر وسعت دارد . با برنامه ریزی های به عمل آمده انتظار می رود ساختمان این مرکز بین المللی در سال 1389 مورد بهره برداری قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) و بر اساس گزارش اداره روابط عمومی و همکاری های علمی بین المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، در سفر مقام معظم رهبری در سال 1387 مبلغ 15000،000،000 ریال برای تکمیل پروژه ساختمان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری اختصاص داده شد.

 

وفایی سدهی، رئیس گروه طرح و برنامه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، گفت: از رقم مزبور در سال 1388،مبلغ  10،000،000،000 ریال که جزء تعهدات وزارت نفت بود به طور کامل محقق شد و به نوبه خود در تکمیل پروژه ساختمان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری موثر افتاد.

 

به گفته رئیس گروه طرح و برنامه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، باقیمانده اهدایی مقام معظم رهبری به مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری که جزء تعهدات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری می باشد با پیگیری هایی که به عمل آمده به زودی پرداخت خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که پروژه ساختمان مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری بیش از 23هزار متر وسعت دارد و در مساحتی بالغ بر 14 هزار متر مربع تاسیس گردیده است. با برنامه ریزی های به عمل آمده انتظار می رود ساختمان این مرکز بین المللی در سال 1389 مورد بهره برداری قرار گیرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: