انتصاب در نهاد كتابخانه های عمومی كشور

 

به گزارش لیزنا، مراسم معارفه رمضانعلي محسني و ناصر شفيعي صبح امروز  (چهارشنبه 26 شهريور) با حضور مهدي اشراقي معاون اداري - مالي و روح الله هاشمي مدير كل حراست نهاد در جمع  تعدادي از مديران و كاركنان نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور برگزار شد.

 

اشراقي در بخشي از اين مراسم با اشاره به تاكيد دبيركل نهاد مبني بر استفاده از نيروهاي موجود در مديريت ها اظهار داشت: آقاي محسني پيش از اين مديركل كتابخانه هاي عمومي استان البرز بوده و از نيروهاي با سابقه نهاد به شمار مي آيند. آقاي شفيعي نيز از نيروهاي متعهد نهاد هستند كه سوابق مديريتي متعددي را در كارنامه خود دارند.

 

هاشمي مديركل حراست نهاد نيز به عنوان يكي ديگر از حاضرين در اين مراسم گفت: تمركز بر سرمايه هاي نهاد به ويژه در بخش نيروي انساني و استفاده از نيروهاي متخصص و توانمند در بخش هاي مديريتي نهاد به پيشبرد فعاليت هاي اين مجموعه كمك خواهد كرد.

 

رمضانعلي محسني مديركل جديد امور استانها و انجمن هاي نهاد نيز در اين مراسم با قدرداني از حسن اعتماد دبيركل نهاد ابراز اميدواري كرد با انگيزه و توان مضاعف، فعاليت امور استان هاي نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور را در جهت تحقق اهداف اصلي نهاد بكار گيرد.

 

ناصر شفيعي سرپرست جديد كتابخانه هاي عمومي استان البرز نيز در بخش ديگري از اين مراسم با تشكر از دبيركل و معاو ن اداري - مالي نهاد ابراز اميدواري كرد با توجه به آشنايي با كاركنان و ساختار نهاد، از ظرفيت هاي موجود در جهت پيشبرد فعاليت ها استفاده كند.

 

گفتني است رمضانعلي محسني پيش از اين به عنوان مديركل كتابخانه هاي عمومي استان البرز مشغول به فعاليت بوده است و ناصر شفيعي نيز از سوي عليرضا مختارپور دبيركل نهاد كتابخانه هاي عمومي كشور به عنوان سرپرست اداره كل كتابخانه هاي عمومي و رئيس دبيرخانه انجمن كتابخانه هاي عمومي استان البرز منصوب شده است.