جزئیات برنامه‌ های هفته جشن ملی کودک اعلام شد

 

 به  گزارش لیزنا، مناف یحیی پور دبیر جشنواره هفته ملی کودک با بیان این مطلب گفت: امسال برنامه های گسترده ای برای بزرگ داشت روز جهانی و هفته ملی کودک با همکاری سازمان های مردم نهاد و دیگر سازمان های فعال در این حوزه تدارک دیده شده است .


به گفته دبیر جشنواره هفته ملی کودک در این ایام تمامی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور خود را برای بزرگداشت مقام کودکان و نوجوانان ایران مهیا کرده اند.


یحیی پور تاکید کرد: امسال محور اصلی برنامه های هفته ملی کودک ایران ترویج مبانی فرهنگی اقتصاد مقاومتی با تاکید بر صرفه جویی و استفاده صحیح از منابع طبیعی به ویژه آب و حفاظت از محیط زیست کشور خواهد بود.


وی هم چنین افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال تلاش دارد با جلب نظر سازمان های مردم نهاد از توانایی این تشکل ها برای غنا بخشیدن به فرهنگ کودکان و توسعه فرهنگ کتاب و کتاب خوانی اقدام کند.


دبیر جشنواره هفته ملی کودک با اشاره به برگزاری مسابقه نامه نویسی کودکان به رئیس جمهور در سال گذشته با عنوان «هم صدا با آب»، گفت: امسال برگزیدگان این مسابقه معرفی خواهند شد و جوایز ارزشمندی به آنان اهدا خواهد شد.


وی با عنوان این که در تهران نیز مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان محل تمرکز برنامه های این هفته خواهد بود گفت: در نمایشگاهی که به این منظور برگزار می شود تمامی تشکل های غیر دولتی و سازمان های دولتی و مردم نهاد به ارایه ی دست آوردها و فعالیت های خود خواهند پرداخت.


یحیی پور گفت: فراخوان حضور سازمان های مردم نهاد و تشکل های دولتی و غیر دولتی هفته گذشته در سایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است و علاقه مندان می توانند در نهایت تا تاریخ پنجم مهر امسال با مراجعه به سایت www.kanoonnews.ir  این فرم را دریافت و پس از تکمیل به رایانامه ی kanoonparvareshpr@gmail.com  یا به نشانی اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، روبروی سازمان آب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال و اقدام به ثبت نام و ذخیره غرفه کنند.


دبیر جشنواره هفته ملی کودک ایران با اشاره به استقبال گسترده متقاضیان و محدودیت زمانی و مکانی از سازمان های مردم نهاد و تشکل های غیر دولتی و دولتی خواست کار ثبت نام را به روزهای پایانی واگذار نکنند.