کد خبر: 17306
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 22 آبان 1393 - 10:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در یزد برگزار می‌شود

        همزمان با بیست و دومین دوره هفته کتاب، نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در پارک علم و فناوری اقبال یزد برگزار می‌شود.
نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در یزد برگزار می‌شود

 

 

به گزارش لیزنا، این نمایشگاه با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد، پارک علمی کودکان و نوجوانانِ پارک علم و فناوری اقبال و مؤسسه فرهنگی هنری قاصدک سپید یزد برگزار می شود.

 

 

در این نمایشگاه از میان کتاب‌های ناشران برجسته کشوری در زمینه کودک و نوجوان و همچنین ناشران تخصصی حوزه روانشناسی کودک، کتاب‌هایی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و علاوه بر کودکان سنین مختلف، والدین و مربیان آموزشی نیز جزو مخاطبان این نمایشگاه خواهند بود.

 

 

در حاشیه نخستین نمایشگاه تخصصی کودک استان یزد، علاوه بر عرضه کتاب‌های داستان، تاریخی، علمی و آموزنده برنامه‌های متنوع و سودمندی نظیر مشاوره کتاب به والدین جهت انتخاب کتاب مناسب برای کودک، کارگاه‌های آموزش بازی‌های فکری و کارگاه‌های آموزش هنر و قصه گویی با حضور مربیان و متخصصان اینحوزه دایر است.

 

 

یکی دیگر از برنامه‌های جنبی این نمایشگاه، برگزاری جلسه  نقد دو عنوان کتاب در رده سنی نوجوان با عناوین "ازدواج مادرم و بدبختی‌های دیگر" و "از من نخواهید لبخند بزنم" در ساعت 18 روز سه‌شنبه 27 آبان‌ماه ساعت 18 خواهد بود.

 

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، نخستین نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان استان یزد، از 24 آبان لغایت سی‌آم این ماه در محل پارک علم و فناوری اقبال واقع در خیابان شهید مطهری یزد برگزار می‌شود.

 

 

ساعات بازدید از این نمایشگاه همه‌روزه صبح‌ها از ساعت 8 تا 12 و عصرها نیز از ساعت 16 تا 21 خواهد بود.

 

 

 

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: