فراخوان مقاله با موضوع «مدیریت مجموعه های چندرسانه ای و دیداری-شنیداری دیجیتال»

 

به گزارش لیزنا، بخش دیداری – شنیداری و چندرسانه ای ایفلا با همکاری بخش مجموعه سازی و فراهم آوری برای کنفرانس 2015 آفریقای جنوبی با موضوع «مدیریت مجموعه های دیداری- شنیداری یا چندرسانه ای دیجیتالی تولید شده در دوره طول عمر» فراخوان مقاله داد.

 

بر این اساس مقالات ارسالی می تواند موضوعات فرعی زیر را شامل شود:

 

-          - استراتژی برای مدیریت و حفاظت از مجموعه های دیجیتال

-          - استانداردها و فرمت های فایل های مرجح برای مصرف منابع دیجیتال

-          - مسائل مربوط به طول عمر، صداقت، و دسترسی به عنوان مثال گروه بندی منابع دیجیتال

-          - استفاده عملی از دستورالعملهای پیشنهادی ایفلا

 

ضروری است مقالات، موضوع اصلی کنفرانس ایفلا با عنوان «کتابخانه های پویا: دسترسی، توسعه و تحول» را پوشش دهند.

 

علاقمندان می توانند چکیده آثار خود را در قالب فایل ورد حاوی 500 کلمه به زبان انگلیسی همراه با عنوان اثر؛ نام و سمت نویسندگان؛ مؤسسه وابسته؛ اطلاعات تماس شامل آدرس ایمیل و شماره تلفن؛ و بیوگرافی مختصری از نویسنده، تا 31 ژانویه  2015 ( 10 بهمن ماه 1393)، به ایمیل مایکل میلر (Michael Miller)، رئیس بخش دیداری – شنیداری و چندرسانه ای ایفلا به نشانی Michael.miller@bcc.cuny.edu  و جوزف هافنر (Joseph Hafner)، رئیس بخش مجموعه سازی و فراهم آوری ایفلا  به نشانی joseph.hafner@mcgill.ca ارسال نمایند و در قسمت موضوع ایمیل « IFLA PROPOSAL 2015 AVMS» را وارد کنند.

 

چکیده های ارسالی توسط کمیته داوری بررسی می شوند و اسامی نویسندگان مقالات برگزیده 31 مارس 2015، برابر با 12 فروردین 1394 اعلام خواهد شد، و آخرین مهلت ارسال متن کامل مقالات نیز 31 می 2015 است. مقالات می بایست به زبان انگلیسی بوده و حداکثر 20 صفحه باشد.

 

گفتنی است کلیه مخارج مربوط به ثبت نام در کنفرانس، سفر، اقامت و ... به عهده نویسنده یا ارائه دهنده مقالات است و ایفلا هیچگونه حمایت مالی در این رابطه نخواهد داشت. تنها، دعوتنامه ویژه برای نویسندگان می تواند صادر شود.

 

هشتاد و یکمین کنفرانس بین المللی ایفلا با موضوع «کتابخانه های پویا: دسترسی، توسعه و تحول» روزهای 15 الی 21 آگوست 2015 برابر با 30-24 مرداد 1394، در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به متن اصلی فراخوان مراجعه نمایند.