مسابقات آثار چاپی باید به یک برند شاخص تبدیل شود

 

 

به گزارش لیزنا، فرید بلوریه با اشاره به روند مسابقات آثار چاپی اظهار کرد: به طور کل برگزاری هر مسابقه، باعث ایجاد حس رقابت بین افراد حاضر در آن حوزه می شود و می تواند بسیار مفید باشد اما باید به این نکته توجه کرد که باید شرایط و نیازهای اولیه آن تامین شود.

 

مدیرفروش شركت كیارنگ تجارت با اشاره به راهکارهایی برای بهتر برگزار شدن مسابقات گفت: به شخصه معتقدم که رویه برگزاری مسابقات نیاز به کمی تغییر دارد زیرا باید به سمتی حرکت کنیم که انتخاب ها بر اساس استانداردی مشخص انجام شود و سلیقه فردی در آن نقشی نداشته باشد.

 

وی ادامه داد: اگر این اتفاق رخ دهد و استانداردهای آثار برگزیده مشخص شود می‌توان به آینده مسابقات امیدار بود زیرا در چنین شرایطی هر واحد چاپی بر اساس استاندارهای مشخص دست به تولید می‌زند و می‌داند که چه چیزی را باید برای مسابقات آماده کند.

 

بلوریه معتقد است که آثار ارایه شده، به صورت پروژه‌ای ساخته می شود و در این باره بیان داشت: در مسابقات تنها محصول سنجیده می‌شود در حالی که باید کل پروژه را مورد بررسی قرار داد زیرا برای معرفی یک کالای شاخص معیارهای متفاوتی وجود دارد که باید همه آنها در نظر گرفته شود.

 

وی ادامه: اگر بتوانیم چنین شرایطی را فراهم کنیم بدون شک مسابقات آثار چاپی در مسیر صحیح خود قرار می‌گیرد و شرایطی را فراهم می‌کند تا تمام شرکت‌های بزرگ با میل و رغبت کامل در مسابقات شرکت کنند.

 

مدیرفروش شركت كیارنگ تجارت در بخش پایانی صحبت‌هایش اظهار کرد: مسابقات آثار چاپی سال‌های زیادی است که کار خود را آغاز کرده و حال زمان آن رسیده که با یک وحدت و همفکری به یک برند شاخص تبدیل شود.