کد خبر: 18359
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 08 بهمن 1393 - 12:15

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

با خواندن بلاگها در جريان خبرهاي داغ باشید

  همانطور كه مزاياي مختلفي براي خواندن وجود دارد محمل هاي مختلف مطالعاتي نيز شامل روزنامه ها، كتاب ها، داستان ها، مجلات و بلاگ ها موجود است.
با خواندن بلاگها در جريان خبرهاي داغ باشید

 

 به گزارش لیزنا، اگرچه امروز فن آوري، افق هاي گسترده اي را پيش رو قرار داده است، اما در دو دهه گذشته پاسخ به اين پرسش به چند نقطه نظر محدود مي شد. همانطور كه مزاياي مختلفي براي خواندن وجود دارد محمل هاي مختلف مطالعاتي نيز شامل روزنامه ها، كتاب ها، داستان ها، مجلات و بلاگ ها موجود است. مهم ترين مزاياي هر يك از رسانه ها براي كودكان، نوجوانان و بزرگسالان به مرور در اختیار مخاطبان قرار می گیرد.

 

آنچه در ادامه آمده است مزایای خواندن بلاگها یا همان صفحات شخصی است.

 

مزاياي خواندن بلاگ ها ( صفحات شخصي)

 

  1. مرور روزانه به منظور كسب مهارت هاي روزانه

سودمندترين مزيت مطالعه بلاگ ها آن است كه شما هر روز با مرور نوشته ها مي توانيد به روز شويد و مهارت هاي روزانه كسب كنيد. چنانچه بر روي يك موضوع مانند سبك مو بخواهيد تمركز كنيد مي توانيد دنياي بلاگ هاي افراد مشهور را دنبال كنيد. اين بلاگ ها پر از زمينه هاي متعدد است و اين اطمينان را به شما مي دهد كه به سرعت زواياي زندگي خود را بدون داشتن راهنماي رسمي تغيير دهيد.

 

  1. دانستن نظرات افراد در شبكه ها درباره موضوعات محتلف

بلاگ ها به تركيبي از نظرات حاضران تمايل و گرايش دارند. وقتي برخي خوانندگان صفحات محبوب خود را مي بينند مشتاقانه آخرين پست ها را مي خوانند و برخي خوانندگان دوست دارند از صفحه اي به صفحه اي ديگر بروند تا آنچه ديگران نظر داده اند را بخوانند و از احساست آنها با خبر شوند.

هر كس در هر جايي مي تواند در بلاگ ها توضيح و نظر (كامنت) بگذارد يا بنويسند و صاحبان بلاگ ها با استفاده از اين نظرات مي توانند صفحات خود را كامل كنند و ارتقا دهند. جستجو در دسته اي از بلاگ هاي ملي، بلاگ هاي فني معروف يا مد و فشن مي تواند به شما درباره آنچه در دنياي پيرامون مي گذرد ايده و نظر بدهد.

 

  1. برقراري ارتباط با مردمي با علايق مشابه شما

خواندن بلاگ ها در اينترنت مي تواند در برقراري ارتباط با مردمي كه شبيه شما مي انديشند و با علايق مشابه شما مشترك هستند كمك كند. كساني كه بلاگ هاي خاصي را به طور مرتب مي خوانند دوست دارند آن موضوع خاص را دنبال كنند و درباره آن نظر دهند. شما نيز مي توانيد نظرات خود را با چنين اشخاصي به اشتراك بگذاريد و در سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مانند تويتر و فيس بوك آنها را دنبال كنيد.

بسياري از كساني كه صفحات بلاگ ها را دنبال مي كنند از قبل خبرهاي مشابه را مرور كرده اند. وقتي كه اين فرصت را براي ملاقات آنلاين اشخاص داريدخواندن بلاگ ها شما را به افرادي با سلايق مشابه به طور مستقيم ارتباط مي دهد.

 

  1. خواندن بازبيني خدمات و محصولات

بازبيني و بازخورد جديدترين خدمات و محصولاتي كه در فرم هاي علاقمندان به بلاگ ها آورده شده است قابل دسترسي است. با خواندن منظم بلاگ ها مي توانيد از آخرين اخبار در مورد تلويزيون هاي LCD ، نسخه جديدiphone هايي كه به بازار مي آيند يا انتخاب محصولات ويژه در آمازون مطلع شويد همچنين در جريان خبرهاي داغ روز قرار مي گيريد و مي توانيد ديگر خواندن و ديدن تبليغات را فراموش كنيد.

 

ترجمه: زهره چراغی

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: