کد خبر: 18961
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 اسفند 1393 - 14:58

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دومین نشست کتابخانه های تخصصی استان قم برگزار شد

دومین نشست کتابخانه های تخصصی استان قم در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با حضور اعضای کنسرسیوم سیاستگذاری کتابخانه های تخصصی این استان برگزار گردید.
دومین نشست کتابخانه های تخصصی استان قم برگزار شد

به گزارش لیزنا، این نشست روز دوشنبه، 4 اسفند در سالن همایشهای پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با شرکت مدیران و مسئولین کتابخانه های عضو کنسرسیوم برگزار شد.

 

در ابتدای نشست، ابوالفضل احمدی مدیر کتابخانه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به معرفی کتابخانه پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و خدمات و امکانات جدید کتابخانه پرداخت. در ادامه ایشان به بررسی و تبیین سازوکار کنسرسیوم سیاست گذاری کتابخانه های تخصصی استان قم پرداخت و از مهندس احمد محمد زاده مدیرعامل شرکت نوسا جهت ایراد سخنرانی دعوت نمود.

 

محمدزاده، از تشیکل کنسرسیوم کتابخانه های تخصصی استقبال نمود و ایجاد کنسرسیوم ها را از نقاط قوت کتابخانه ها بر شمرد. وی گفت، با این حرکت از مجموعه سازی های تکراری و کارهای موازی که هزینه های بالایی روی کتابخانه ها تحمیل می کند جلوگیری می شود.مدیرعامل شرکت نوسا از آمادگی آن شرکت برای راه اندازی پورتال امانت بین کتابخانه ای از طریق شبکه سیمرغ خبر داد.

 

در ادامه مدیران کتابخانه ها نظرات و دیدگاه های خود را مبنی بر نحوه ادامه همکاری فی ما بین کتابخانه ها و شرکت نوسا بیان نمودندکه مهندس محمدزاده اصل را بر مبنای تعامل و همکاری بیان نمودند. در ادامه روند بررسی و آماده سازی زیر ساخت های امانت بین کتابخانه ای مقرر شد هفته آینده جلسه ای مشترک با حضور کمیته هفت نفر متشکل از کتابخانه های دانشگاه مفید، دانشگاه ادیان و مذاهب، دانشگاه قم، حوزه و دانشگاه، دفتر تبلیغات اسلامی، جامعه الزهرا و کتابخانه آیت الله حائری برگزار گردد.

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: