کد خبر: 19256
تاریخ انتشار: جمعه, 29 اسفند 1393 - 11:43

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

راه اندازی 24 ایستگاه مطالعه در البرز

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز از راه اندازی 24 ایستگاه مطالعاتی برای مسافران نوروزی این استان خبر داد.
راه اندازی 24 ایستگاه مطالعه در البرز


به گزارش لیزنا، ابوالفضل عبیدی با بیان این مطلب اظهار داشت: به منظور بالا بردن سطح دانش همشهریان البرزی و همچنین مسافران و گردشگران 24 ایستگاه مطالعاتی در سطح استان راه اندازی شده است.

وی تصریح کرد: مسافران و علاقمندان می توانند با مراجعه به هر یک از این ایستگاه ها کتاب، مجله و بورشور مورد علاقه خود را به صورت امانت و رایگان تحویل بگیرند و پس از مطالعه آن را به هر کدام از ایستگاه های مطالعاتی تحویل دهند.

عبیدی ادامه داد: این کتاب ها در قطعه های جیبی و برای تمامی گروه های سنی آماده شده است که محوریت تمامی این کتاب ها مذهبی و عبرت آموز است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری البرز خاطر نشان کرد: پایانه اتوبوسرانی کرج به قزوین، ایستگاه راه آهن، استانداری، اداره پست، بیمارستان البرز و بیمارستان الزهرا تنها تعدادی از این ایستگاه هاست که علاقمند با مراجعه به این اماکن می توانند کتاب های مورد علاقه خود را به صورت امانت و رایگان تحویل بگیرند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: