دانشجوی دکتری دانشگاه الزهرا برنده گرنت ایفلا 2015 شد

 

فاطمه پازوکی، دانشجوی دوره دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه الزهرا و کارشناس اداره استاندارد نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در گفتگو با لیزنا ضمن تائید  این خبر اعلام کرد: چند ماه قبل از طریق لیزنا مطلع شدم که ایفلا امسال جایزۀ سفر را اعطا می کند. از اینرو من و تعدادی از دوستان دیگر مدارک خود را به نشانی اعلام شده ارسال کردیم و چند روز قبل از طریق ایمیل مطلع شدم که برندۀ این جایزه شده ام.

 

وی افزود: جايزه سفر ايفلا در هر دوره‌ بر اساس شرايط خاص به افراد اهدا مي‌شود و معمولا پس از دريافت مدارك لازم كه هر سال متفاوت است، داوران ايفلا نسبت به شرايط مورد نظر کنفرانس، افراد را انتخاب مي‌كنند. امسال نیز 10 نفر از مجموع کشورهای عضو ایفلا براي دريافت جايزه انتخاب شده‌اند كه بنده ظاهرا تنها ايراني جمع خواهم بود.

 

پازوکی همچنین افزود: برای شرکت در همایش قبل از اعلام نتیجه گرنت، چکیده مقاله نیز ارسال کرده بودیم اما هنوز نتیجه پذیرش/رد آن اعلام نشده است. امیدوارم با ارائه مقاله در همایش شرکت کنیم و نمایندۀ شایسته ای برای کشورمان باشیم.

 

گفتنی است هشتاد و یکمین کنفرانس بین المللی ایفلا در روزهای ۱۵ الی ۲۱ آگوست ۲۰۱۵ برابر با ۳۰-۲۴ مرداد ۱۳۹۴ در کیپ تاون آفریقای جنوبی برگزار خواهد شد.