کد خبر: 19821
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 16 ارديبهشت 1394 - 13:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پیام تبریک انجمن به دکتر رحمت الله فتاحی قرائت شد

در چهاردهمین مجمع عمومی سالانه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی پیام تبریک انجمن به دکتر رحمت الله فتاحی به خاطر انتخاب ایشان به عنوان يكي از ده چهره هويت بخش فرهنگي و تاثيرگذار در علم اطلاعات و دانش شناسي در جشنواره "ما مردم مشهد" قرائت شد.
پیام تبریک انجمن به دکتر رحمت الله فتاحی قرائت شد

 

به گزارش لیزنا، چهاردهمین مجمع عمومی سالانه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی، روز سه شنبه (۱۵ اردیبهشت) به  همت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی و حضور اعضای انجمن و جمعی از کتابداران در تالار حکمت سازمان اسناد و کتابخانه ملی، برگزار شد.

 

در این نشست  پیام تبریک انجمن به دکتر رحمت الله فتاحی به خاطر انتخاب ایشان به عنوان يكي از ده چهره هويت بخش فرهنگي و تاثيرگذار در علم اطلاعات و دانش شناسي در جشنواره "ما مردم مشهد" قرائت شد.

 

در این جلسه پیام تبریک انجمن به دکتر رحمت الله فتاحی توسط آقای حافظیان قرائت شد.

 

متن این تبریک به شرح زیر است:

 

انتخابي شايسته سپاس

 

بار درخت علم ندانم  بجز عمل                     با علم اگر عمل نكني شاخ بي بري

 

دكتر رحمت اله فتاحي استاد برجسته كتابداري و اطلاع رساني و انديشه ورز پر تلاش ايران در خراسان به عنوان يكي از ده چهره هويت بخش فرهنگي و تاثيرگذار در علم اطلاعات و دانش شناسي در جشنواره "مامردم مشهد" انتخاب شد. ايشان بدون شك نه تنها همه ويژگي هاي فردي فرهيخته را دارا هستند بلكه با اهتمامي كه در نشر آثار –اعم از تاليف و ترجمه- دارند و همچنين پرورش دانشجويان شاخص در حوزه علم اطلاعات و دانش شناسي و از همه مهمتر همكاري در فعاليت هاي مدني از جمله مديريت انجمن كتابداري و اطلاع رساني ايران (دو دوره) و انجمن كتابداري و اطلاع رساني شاخه خراسان (يك دوره) و حضور موثر و درخشان در مجامع علمي بين المللي نيز از افتخارات جامعه كتابداري و اطلاع رساني ايران است كه به آن مي باليم.

 

به عنوان رئيس هيات مديره انجمن كتابداري و اطلاع رساني ايران از اهالي فرهنگ دوست خراسان بويژه شهردار و استاندار محترم به خاطر انتخاب ايشان تشكر و قدرداني مي نمايم.

 

دكتر سعيد رضايي شريف آبادي

رئيس هيات مديره انجمن كتابداري و اطلاع رساني ايران

15 ارديبهشت 1394

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: