کد خبر: 20057
تاریخ انتشار: شنبه, 02 خرداد 1394 - 12:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاري ميزگرد تخصصي «سواد اطلاعاتی» در ایرانداک

ميزگرد تخصصي «سواد اطلاعاتی: کاربردها،کار آفرینی، اقتصاد مقاومتی» با حضور استادان صاحب‌ نظر، روز چهارشنبه ( 6 خرداد)  از ساعت 14 تا 16  در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.  
برگزاري ميزگرد تخصصي «سواد اطلاعاتی» در ایرانداک

 

به گزارش لیزنا، ميزگرد «سواداطلاعاتی: کاربردها، کارآفرینی، اقتصاد مقاومتی» توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ايرانداك) با همکاری انجمن علمی مدیریت اطلاعات ایران، چهارشنبه ( 6 خرداد)  از ساعت 14 تا 16  در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار می شود.

 

در این میزگرد، فریبرز درودی، رئیس مرکز اطلاعات و مدارک علمی ایران، دکتر رویا پور نقی، استادیار پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و دکتر مریم نظری، عضو هیات مدیره انجمن علمی مدیریت اطلاعات ایران حضور خواهند یافت.

 

سرفصل ‌های این میزگرد، سواد اطلاعاتی کاربردها و ارتباط با انواع دیگر سواد، نقش سواد اطلاعاتی در توسعه کارآفرینی و سواد اطلاعاتی برای اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

 

برچسب ها :
همکار
|
Iran
|
1394/03/03 - 08:05
1
2
سلام
چرا ما دعوت نیستیم؟ حضور برای عموم آزاده یا نه؟ لطفا اطلاع رسانی کنید.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: