کد خبر: 20081
تاریخ انتشار: یکشنبه, 03 خرداد 1394 - 20:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

اختصاص دبیرخانه انجمن کتابداری شاخه فارس در کتابخانه ملی این استان

انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس دارای دبیرخانه و دفتر اختصاصی در محل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس خواهد شد.
اختصاص دبیرخانه انجمن کتابداری شاخه فارس در کتابخانه ملی این استان

 

به گزارش لیزنا، دکتر محمدرضا قانع، رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس، پیرو انتخابات انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس، و اولین جلسه هیأت مدیره تصمیم بر آن شد تا رایزنی ها برای اختصاص دبیرخانه و دفتر انجمن در محل مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس انجام شود.

 

وی افزود: در پی این تصمیم با پرفسور مهراد مشورت صورت گرفته و طی هماهنگی و مذاکره تلفنی ایشان، مقدمات کار فراهم گردید. برای هماهنگی های نهایی هیأت مدیره انجمن روز شنبه مورخ 2/3/1394 ساعت 10:30 صبح با دکتر کوروش کمالی سروستانی ریاست محترم مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس ملاقات و پس از آشنایی و معارفه، ایشان ضمن ابراز خوشوقتی علاقه مندی خود را در همکاری های همه جانبه و تأمین دفتر انجمن اعلام نمودند.

 

دکتر قانع بیان کرد: در این جلسه مذاکرات مفیدی پیرامون اهداف و برنامه ها میان طرفین صورت گرفت. پیرو این مذاکره و قول های مساعد ریاست محترم مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس هیأت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس اعلام می نماید، زمینه های همکاری مشترک فراهم آمده و انجمن گام های مؤثر خود را در روزهای آینده به طور عملی و اجرایی برخواهد داشت.

 

وی گفت: لازم می دانم از وسعت دید دکتر کوروش کمالی سروستانی در حمایت همه جانبه از انجمن، صمیمانه قدردانی نمایم.

 

گفتنی است دومین جلسه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس برای بررسی برنامه های یک ساله کمیته ها روز سه شنبه مورخ 5 اردیبهشت ماه 1394 رأس ساعت 16:30 برگزار خواهد شد. 

برچسب ها :
مرشدی
|
Iran
|
1394/03/04 - 12:40
0
2
با سلام
جناب دکتر قانع عزیز
و دکتر مقدسی زاده ودکتر اسماعیلی پور و جناب نیازمند انتخاب شایسته شما تبریک می گویم و شروع به کار در دفتر جدیدتان را با کمک و حمایت دکتر کوروش کمالی سروستانی و جناب دکتر مهراد خوش آمد می گویم
به امید سرافرازی و ترقی روز افزون رشته علم اطلاعات و دانش شناسی به دست شما عزیزان
پاسخ ها
کتابدار
| Iran |
1394/03/05 - 21:54
من از تمام عزیزان که کمر همت به درخشش این رشته دارند تشکر می کنم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: