کد خبر: 2027
تاریخ انتشار: یکشنبه, 30 خرداد 1389 - 08:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

معرفی چهار نفر از پیشکسوتان کتابداری و ااطلاع رسانی ایران به ستاد بزرگداشت چهره های ماندگار

چهار نفر از پیشکسوتان کتابداری و ااطلاع رسانی ایران از سوی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران به ستاد بزرگداشت چهره های ماندگار معرفی شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) مسئول روابط عمومی و امور بین الملل انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، با اعلام این خبر افزود: دکتر نوش آفرین انصاری، دکتر عباس حری، دکتر محمدحسین دیانی و دکتر جعفر مهراد به ستاد بزرگداشت چهره های ماندگار معرفی شدند.


مریم اسدی، در این باره توضیح داد: با بررسی های انجام شده و توافق هیأت مدیره انجمن 5 نفر برای معرفی به ستاد بزرگداشت چهره های ماندگار ، انتخاب شدند که به دلیل انصراف خانم پوری سلطانی، تنها 4 نفر به این ستاد معرفی شدند.


مسئول روابط عمومی و امور بین الملل انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در پایان اظهار کرد: امید است در هشتمین مراسم بزرگداشت چهره های ماندگار کشور که در سال جاری برگزار خواهد شد، با بررسی شرح حال و فعالیت های عزیزان یادشده، برای اولین بار فرد یا افرادی از جامعه کتابداری و اطلاع رسانی ایران به هموطنان عزیز معرفی شوند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: