کد خبر: 20370
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 تیر 1394 - 16:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

مراسم معارفه رئیس جدید کتابخانه مجلس برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه رؤسای پیشین و جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی با حضور دکتر لاریجانی برگزار شد.
مراسم معارفه رئیس جدید کتابخانه مجلس برگزار شد

 

به‌گزارش لیزنا، مراسم تودیع و معارفه محمدحسین رجبی دوانی و محمدرضا مجیدی رؤسای اسبق و جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس قوه مقننه در سالن تشریفات ساختمان مشروطه برگزار شد.

 

رئیس مجلس در این مراسم از تلاش‌ها و اقدامات دکتر رجبی رئیس پیشین کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر و برای دکتر مجیدی رئیس جدید این نهاد آرزوی موفقیت کرد.

 

دکتر لاریجانی در حکمی دکتر محمدرضا مجیدی را به سمت رئیس جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی منصوب کرد، که متن حکم به شرخ ذیل است:

 

"بسم‌ الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا مجیدی

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجرایی به موجب این حکم به سمت رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی منصوب می‌شوید.

انتظار دارم ضمن استفاده از ظرفیت‌های موجود و با بکارگیری مدیران و نیروهای متعهد، متخصص و کارآمد و استفاده از نظرات کارشناسان، صاحب نظران، فرهیختگان و همچنین ارتباط نزدیک با مراکز علمی، فرهنگی، انتشاراتی و توسعه همکاری بین کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مراکز اسنادی در تقویت و رونق گنجینه‌های این مرکز مهم بیافزایید."

همچنین دکتر لاریجانی رئیس قوه مقننه در پیامی از تلاش‌های دکتر رجبی تقدیر و تشکر کرد، که متن پیام به شرح ذیل است:

"بسم‌ الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمد رجبی

نظر به خاتمه دوره مسئولیت جنابعالی به عنوان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، ضمن تجلیل از کوشش و تلاش‌ها، توفیق روزافزون شما را در خدمت به فرهنگ و ادب و اندیشه این مرز و بوم از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

لازم به ذکر است که در این مراسم نمایندگانی همچون غلامعلی حداد عادل، احمد توکلی، کاظم جلالی و رحیمی رئیس دیوان محاسبات مجلس، امیدوار رضایی معاون قوانین مجلس، حسین مظفر معاون نظارت مجلس و محمد جعفری رئیس حوزه ریاست مجلس حضور داشتند."

 

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: