مراسم معارفه رئیس جدید کتابخانه مجلس برگزار شد

 

به‌گزارش لیزنا، مراسم تودیع و معارفه محمدحسین رجبی دوانی و محمدرضا مجیدی رؤسای اسبق و جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، امروز با حضور دکتر علی لاریجانی رئیس قوه مقننه در سالن تشریفات ساختمان مشروطه برگزار شد.

 

رئیس مجلس در این مراسم از تلاش‌ها و اقدامات دکتر رجبی رئیس پیشین کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر و برای دکتر مجیدی رئیس جدید این نهاد آرزوی موفقیت کرد.

 

دکتر لاریجانی در حکمی دکتر محمدرضا مجیدی را به سمت رئیس جدید کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی منصوب کرد، که متن حکم به شرخ ذیل است:

 

"بسم‌ الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای دکتر محمدرضا مجیدی

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجرایی به موجب این حکم به سمت رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی منصوب می‌شوید.

انتظار دارم ضمن استفاده از ظرفیت‌های موجود و با بکارگیری مدیران و نیروهای متعهد، متخصص و کارآمد و استفاده از نظرات کارشناسان، صاحب نظران، فرهیختگان و همچنین ارتباط نزدیک با مراکز علمی، فرهنگی، انتشاراتی و توسعه همکاری بین کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مراکز اسنادی در تقویت و رونق گنجینه‌های این مرکز مهم بیافزایید."

همچنین دکتر لاریجانی رئیس قوه مقننه در پیامی از تلاش‌های دکتر رجبی تقدیر و تشکر کرد، که متن پیام به شرح ذیل است:

"بسم‌ الله الرحمن الرحیم

جناب آقای محمد رجبی

نظر به خاتمه دوره مسئولیت جنابعالی به عنوان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، ضمن تجلیل از کوشش و تلاش‌ها، توفیق روزافزون شما را در خدمت به فرهنگ و ادب و اندیشه این مرز و بوم از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

لازم به ذکر است که در این مراسم نمایندگانی همچون غلامعلی حداد عادل، احمد توکلی، کاظم جلالی و رحیمی رئیس دیوان محاسبات مجلس، امیدوار رضایی معاون قوانین مجلس، حسین مظفر معاون نظارت مجلس و محمد جعفری رئیس حوزه ریاست مجلس حضور داشتند."