کد خبر: 20381
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 تیر 1394 - 15:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نشست مشترک انجمن کتابداری فارس با مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی

نشست مشترک اعضای هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس با مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس برگزار شد.
نشست مشترک انجمن کتابداری فارس با مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی

 

دکتر هاجر صفاهیه، مسئول کمیته روابط عمومی و کتابخانه های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس با اعلام این خبر به لیزنا، افزود: پیرو مکاتبه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس با مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس، جناب آقای سید محمد امین جعفری حسینی جهت برگزاری نشستی مشترک با اعضای هیئت مدیره انجمن در زمینه محورهای همکاری انجمن با نهاد و پیگیری های به عمل آمده، جلسه ای روز سه شنبه مورخ 9 تیرماه 1394 از ساعت 10:30 تا 12 در دفتر مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس با شرکت اعضای هیئت مدیره انجمن برگزار شد.

 

وی ادامه داد: در این جلسه دو طرف ضمن بیان اهداف و سیاست های خود به بحث و تبادل نظر در زمینه محورهای همکاری با یکدیگر پرداختند. در نهایت تصمیمات به شرح زیر اتخاذ گردید:

 

  1. برگزاری نشستی صمیمی اعضای هیئت مدیره انجمن و با حضور چهره ماندگار علم اطلاعات  و دانش شناسی جناب آقای پرفسور جعفر مهراد با کتابداران استان فارس به ویژه کتابداران کتابخانه های عمومی استان و همچنین دانشجویان جدید الورود علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه های استان در مهرماه سال جاری.
  2. اعلام نیازهای کتابخانه های عمومی جهت برگزاری کارگاه های توانمندسازی کتابداران به انجمن و برنامه ریزی انجمن جهت برگزاری این کارگاه ها.
  3. عضویت تمامی کتابداران شاغل در کتابخانه های عمومی فارس (316 نفر) در انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس با قبول پرداخت هزینه عضویت از سوی مدیر کل محترم نهاد کتابخانه های عمومی استان.

 

برگزاری نشست مشترک دیگری در اواخر مرداد ماه یا اوایل شهریور ماه بین مدیر کل و اعضای هیئت مدیره انجمن در مورد زمینه های همکاری بیشتر انجمن و نهاد.

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1394/04/17 - 23:20
0
2
ای کاش تلاشی بشود که نیروهای متخصص و فارغ التحصیل کتابداری در کتابخانه های عمومی استخدام شوند. متاسفانه اکثر کتابخانه های عمومی شیراز افرادی تحصیل کرده در سایر رشته ها هستند و من شخصا از نزدیک ، شاهد آن بوده ام که کارمندان توانایی لازم را ندارند و قادر به پاسخگویی به نیازهای مراجعه کنندگان نیستند و حتی در امور مربوط به کتابداری و کتابخانه عملکرد خوبی ندارند.متاسفانه امسال هم در آزمون نهاد خبری از استخدامی در شیراز نبود!!! واقعا ما دانش آموخته های بومی شیرازی باید کجا سرکار برویم؟
رئیس اداره فارس
|
Iran
|
1394/04/11 - 09:49
2
7
آقای جعفری با تمام جوانی و نداشتن سابقه اجرایی بسیار پخته و سنجیده گام برمیدارند.ضمنا ایشان بسیار کوچک نفس،افتاده،مهربان و باتدبیر و با شخصیتند.ایشان بهتر از سرپرستان و مدیران کل قبلی هستند.این فقط حرف یک نفر نیست.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: