کد خبر: 20547
تاریخ انتشار: شنبه, 03 مرداد 1394 - 14:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نشست مرمت آثار تاریخی و موزه‌ای

اگر یک تابلوی نقاشی رنگ و روغن که ارزش تاریخی و موزه‌ای هم داشته باشد، غیر اصولی و نادرست مرمت شود، چه آسیب‌هایی می‌بیند؟ مرمت غیر کارشناسی آیا می‌تواند یک نقاشی رنگ و روغن را از ارزش و اصالت بیندازد؟
 نشست مرمت آثار تاریخی و موزه‌ای

 

به گزارش لیزنا، نشست تخصصی «آسیب‌های ناشی از مرمت‌های غیر اصولی در نقاشی‌های رنگ و روغن» با حضور دو کارشناس و مرمت‌گر آثار تاریخی در روز چهارشنبه 7 مرداد 1394 خورشیدی ساعت 15 در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار خواهد شد.

 

در این نشست «هایده ابراهیمی» به نمایندگی از کتابخانه و موزه ملی ملک و «رضا مجیدی نجف‌آبادی» از سوی موزه مقدم به عنوان دو مرمت‌گر نقاشی‌های رنگ و روغن، آسیب‌های ناشی از مرمت‌های غیر اصولی در نقاشی‌های رنگ و روغن را بررسی خواهند کرد و یافته‌های تجربی و کارشناسی خود را با میهمانان نشست در میان خواهند گذاشت.

 

نشست تخصصی «آسیب‌های ناشی از مرمت‌های غیر اصولی در نقاشی‌های رنگ و روغن» در روز چهارشنبه 7 مرداد 1394 خورشیدی ساعت 15 در کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» برگزار خواهد شد.

 

دوستداران فرهنگ و هنر ایرانی- اسلامی میتوانند در این نشست تخصصی حضور یابند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: