کد خبر: 20567
تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 مرداد 1394 - 10:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن کتابداری - شاخه فارس برگزار شد

چهارمین جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس با شرکت اعضای هیئت مدیره در دبیرخانه انجمن واقع در کتابخانه ملی استان فارس برگزار گردید.
چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن کتابداری - شاخه فارس برگزار شد

 

 به گزارش لیزنا،  دکتر هاجر صفاهیه، رئیس کمیته روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس  با اعلام این خبر گفت: در ابتدای جلسه دبیر انجمن گزارشی از کارهای انجام شده در طول یک ماه گذشته ارائه داد.

 

انتشار و توزیع اولین شماره خبرنامه انجمن، تنظیم محورهای همایش اردیبهشت ماه 1395، و تعیین اعضای کمیته علمی و کمیته اجرایی همایش از جمله فعالیت ها در طول یک ماه گذشته بوده است.

 

وی افزود: همچنین جلسه با مدیر کل کتابخانه های استان فارس در زمینه محورهای همکاری و تعیین موضوع قابلیت ها و جذابیت های رشته برای نشست صمیمی مهرماه اعضاء هیئت مدیره انجمن با کتابداران و دانشجویان استان فارس از دیگر فعالیت های ماه گذشته انجمن بود.

 

دکتر صفاهیه بیان کرد: در ادامه جلسه عنوان و سرفصل کارگاه ها از سوی مسئول محترم کمیته آموزش انجمن مطرح شده و با نظر اکثریت افراد مورد تأیید قرار گرفته و تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

 تنظیم برنامه کارگاه های مصوب به صورت یکساله توسط پگاه تاجر و دکتر حسن مقدس زاده تا آخر مرداد ماه؛ و تصویب هزینه کارگاه های یک روزه: برای افراد غیرعضو 000/200 هزار ریال و برای اعضاء انجمن 000/100 هزار ریال؛

 از جمله این تصمیات بود.

 

همچنین تشکیل جلسه با مدیر کل کتابخانه های عمومی در زمینه نشست مهرماه و نهایی نمودن محورهای همایش اردیبهشت ماه توسط دبیر علمی همایش دکتر محمدرضا قانع و انجام مکاتبات جهت مکان برگزاری همایش تا پایان مرداد ماه جاری از دیگر دستاوردهای این جلسه بود.

 

وی گفت: در نهایت، دستور جلسه بعدی انجمن نیز، برنامه ریزی نشست مهرماه انجمن با کتابداران و دانشجویان استان تعیین گردید.   

برچسب ها :
کتابدار
|
Iran
|
1394/05/19 - 20:26
0
1
من هم به نوبه خودم از (جناب آقای دکترحمیدعلیزاده زوج، سرکارخانم زهراشاه نظرنژادخالصی، سرکارخانم پگاه تاجر، سرکارخانم دکترملیحه نیک کار)، تشکر می کنم.
کتابدار شیرازی
|
Iran
|
1394/05/10 - 16:58
0
4
به نام خالق هستی
بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کتابداران استان فارس، مراتب تقدیر ، سپاس و قدردانی خود را به اعضای محترم هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران شاخه فارس ، (((((جناب آقای دکترحمیدعلیزاده زوج، سرکارخانم زهراشاه نظرنژادخالصی، سرکارخانم پگاه تاجر، سرکارخانم دکترملیحه نیک کار، سرکارخانم دکتر سعیده ابراهیمی)))، اعلام می دارم.
مطمئنا موفقیت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران شاخه فارس ، مرهون تلاش های بی دریغ شما عزیزان می باشد.
در پناه ایزد بی همتا شاد و نیک فرجام باشید.
کتابدار
|
Iran
|
1394/05/07 - 11:25
5
2
با تشکر از این گروه خدم (جناب دکتر قانع؛ جناب دکتر صفاهیه ؛ جناب دکتر اسماعیل پور و جناب آقای نیازمند )که تنگاتنگ در شیراز و مرکز منطقه ای زیر سایه ی استاد گرانقدر پرفسور مهراد دست به بدست هم داده اند تا آبروی کتابداران و انجمن را جانی تازه ببخشند. باشد که خدا پشت و پناهشان باشد که اینقدر برای کتابداران در تلاش و تکاپو هستند .
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: