چهارمین جلسه هیأت مدیره انجمن کتابداری - شاخه فارس برگزار شد

 

 به گزارش لیزنا،  دکتر هاجر صفاهیه، رئیس کمیته روابط عمومی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس  با اعلام این خبر گفت: در ابتدای جلسه دبیر انجمن گزارشی از کارهای انجام شده در طول یک ماه گذشته ارائه داد.

 

انتشار و توزیع اولین شماره خبرنامه انجمن، تنظیم محورهای همایش اردیبهشت ماه 1395، و تعیین اعضای کمیته علمی و کمیته اجرایی همایش از جمله فعالیت ها در طول یک ماه گذشته بوده است.

 

وی افزود: همچنین جلسه با مدیر کل کتابخانه های استان فارس در زمینه محورهای همکاری و تعیین موضوع قابلیت ها و جذابیت های رشته برای نشست صمیمی مهرماه اعضاء هیئت مدیره انجمن با کتابداران و دانشجویان استان فارس از دیگر فعالیت های ماه گذشته انجمن بود.

 

دکتر صفاهیه بیان کرد: در ادامه جلسه عنوان و سرفصل کارگاه ها از سوی مسئول محترم کمیته آموزش انجمن مطرح شده و با نظر اکثریت افراد مورد تأیید قرار گرفته و تصمیماتی اتخاذ گردید.

 

 تنظیم برنامه کارگاه های مصوب به صورت یکساله توسط پگاه تاجر و دکتر حسن مقدس زاده تا آخر مرداد ماه؛ و تصویب هزینه کارگاه های یک روزه: برای افراد غیرعضو 000/200 هزار ریال و برای اعضاء انجمن 000/100 هزار ریال؛

 از جمله این تصمیات بود.

 

همچنین تشکیل جلسه با مدیر کل کتابخانه های عمومی در زمینه نشست مهرماه و نهایی نمودن محورهای همایش اردیبهشت ماه توسط دبیر علمی همایش دکتر محمدرضا قانع و انجام مکاتبات جهت مکان برگزاری همایش تا پایان مرداد ماه جاری از دیگر دستاوردهای این جلسه بود.

 

وی گفت: در نهایت، دستور جلسه بعدی انجمن نیز، برنامه ریزی نشست مهرماه انجمن با کتابداران و دانشجویان استان تعیین گردید.