کد خبر: 20839
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 04 شهریور 1394 - 12:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

عضویت مدیران ارشد دولت در کتابخانه ملی

مدیران ارشد دولت شامل وزرا، معاونان رئیس جمهور، معاونان وزرا و سازمان‌های تابعه دولت به عضویت کتابخانه ملی درآمدند.
عضویت مدیران ارشد دولت در کتابخانه ملی


به گزارش لیزنا، مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی با اعلام این خبر گفت: عضویت مدیران ارشد دولت در کتابخانه ملی به مناسبت هفته ملی و در راستای سیاست سازمان اسناد و کتابخانه ملی مبنی بر تسهیل عضویت نخبگان و فرهیختگان در کتابخانه ملی، صورت گرفته است.


امین عارف نیا، افزود: در راستای همین سیاست، اعضای فرهنگستان‌های جمهوری اسلامی، اعضای بنیاد ملی نخبگان و رؤسای دانشگاه‌های کشور به عضویت کتابخانه ملی نائل آمده‌اند.


وی با اشاره به این که در طول سال گذشته 17781 نفر از حائزان شرایط عضویت در این نهاد فرهنگی به عضویت کتابخانه ملی درآمده‌اند افزود از این تعداد 10723 پژوهشگر خانم و 7058 نفر آقایان هستند.


مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی بیان کرد: کتابخانه ملی بیش از 168 هزار عضو فعال دارد که از این تعداد به صورت میانگین روزانه بیش از 2000 نفر از منابع و تالارهای کتابخانه ملی استفاده می‌کنند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: