کد خبر: 21185
تاریخ انتشار: سه شنبه, 07 مهر 1394 - 11:45

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نشست «علم اطلاعات و اقتصاد اطلاعات» برگزار می شود

نشست «علم اطلاعات و اقتصاد اطلاعات»  با حضور دکتر فریبرز درودی از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات (ایرانداک)، دکتر علی استاجی، دانشجوی دکتری اقتصاد دانشگاه تهران و پژوهشگر مرکز ملی فضای مجازی در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می شود.
نشست «علم اطلاعات و اقتصاد اطلاعات» برگزار می شود

 

به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد در فصل بهار و تابستان 12 نشست تخصصی در حوزه علم اطلاعات و دانش­شناسی و با موضوعات «علم اطلاعات و فلسفه»  و «علم اطلاعات و فناوری» برگزار کرد و در ادامه، سومین سری نشست­های خود را در فصل پاییز به موضوع «علم اطلاعات و اقتصاد» اختصاص داده است.

 

 اولین جلسه از این نشست­ها با عنوان «علم اطلاعات و اقتصاد اطلاعات» با حضور دکتر فریبرز درودی از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات (ایرانداک)، دکتر علی استاجی، دانشجوی دکتری اقتصاد دانشگاه تهران و پژوهشگر مرکز ملی فضای مجازی و آقای مصطفی امینی دبیر جلسه، در روز چهارشنبه 15 مهر 94 از ساعت 16 الی 18 برگزار خواهد شد.

 

 شرکت دراین نشست رایگان و برای علاقه­مندان و اعضای کتابخانه آزاد است.

 

این نشست­ها هر دو هفته یکبار و در روزهای چهارشنبه برپا می­شود. نشست های قبلی در روزهای پنجشنبه برگزار می شد و به دلیل احترام به درخواست مخاطبین به روزهای چهارشنبه تغییر یافته است.

 

 اطلاعات مربوط به نشست­های آتی متعاقبا اعلام خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: