کد خبر: 2163
تاریخ انتشار: شنبه, 12 تیر 1389 - 20:42

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پيام تسليت رئیس و هيات مديره انجمن کتابداری ایران به علي اكبر اشعري

هيات مديره و رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در پيامي، درگذشت پدر علی اکبر اشعری، مشاور محترم فرهنگی رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا) در اين پيام، هيات مديره و رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، درگذشت اين عارف بزرگوار را به علي اكبر اشعري، تسليت گفتند. پيكر مرحوم حسينعلي اشعري صبح امروز 12 تير ماه در بهشت زهرا(س) تهران به خاك سپرده شد.

در اين پيام آمده است:

"برادر ارجمند جناب آقای علی اکبر اشعری

مشاور محترم فرهنگی رئیس جمهور و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام،

خبر تاسف بار ارتحال والد معظم «مرحوم حسینعلی اشعری» واصل و موجب تالم و تاثر گردید. بدینوسیله این ضایعه اندوه بار را از طرف خود و همکاران ارجمندم در انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، به جنابعالی، سایر همکاران و خانوادة محترم آن مرحوم، تسليت عرض نموده، ضمن آرزوی رحمت واسعه الهی برای آن فقید سعید، برای بازماندگان و حضرتعالی از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.

سعید رضائی شریف آبادی

رئیس انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران"

 

مراسم بزرگداشت مرحوم حسين‌علي اشعري، دوشنبه و پنج‌شنبه از ساعت 17 تا 18:30 در مسجد سادات اخوي واقع در خيابان ايران برگزار مي‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: