کد خبر: 21986
تاریخ انتشار: دوشنبه, 02 آذر 1394 - 18:35

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

از کتابداران دانشگاه علوم پزشکی بابل قدردانی شد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و روز کتابدار، با حضور دکتر مقدم نیا معاون تحقیقات وفناوری، دکتر هاشمی مسئول دفتر ریاست و دکتر حقانی فر مدیر اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه و کتابداران کتابخانه مرکزی و کتابخانه های واحدهای تابعه از زحمات کتابداران دانشگاه علوم پزشکی بابل قدردانی شد.  
از کتابداران دانشگاه علوم پزشکی بابل قدردانی شد

 

به گزارش لیزنا، در این مراسم که روز یکشبنه مورخ 1 آذرماه 1394 در محل معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برگزار شد ابتدا دکتر مقدم نیا معاون تحقیقات وفناوری ضمن تبریک روز کتابدار به اهمیت و نقش کتابداران در عصر اطلاعات اشاره کرد و افزود: امروزه بدلیل گشترش منابع اطلاعاتی دیجیتال، نقش کتابدارن تغییر کرده است بنابراین کتابداران با توجه به مهارت هایی که در جستجو و ارزیابی اطلاعات دارند می بایست در کمترین زمان ممکن، اطلاعات مرتبط و مبتنی بر شواهد را در اختیار مراجعان خود قرار دهند.

 

وی در این نشست از زحمات خانم دکتر مطلب نژاد در دوران مسئولیت خود به عنوان مدیر اطلاع رسانی پزشکی تقدیر و تشکر کرد و برای آقای دکتر حقانی فر مدیر فعلی اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه آرزوی موفقیت کرد.

 

در ادامه دکتر حقانی فر مدیر اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه، با تبریک روز کتابدار ابراز امیدواری کرد، با توجه به پتانسیل خوبی که از لحاظ نیروی انسانی کتابدار در کتابخانه های مختلف دانشگاه، وجود دارد  می توان گام های موثری در حوزه کتاب و کتابخوانی در دانشگاه برداشت.

 

دکتر موسی یمین فیروز رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه نیز، ضمن تبریک روز کتابدار و تشکر از دکتر مقدم نیا معاون محترم تحقیقات و فناوری و دکتر هاشمی مسئول دفتر ریاست دانشگاه، بابت حمایت آنها از برگزاری این نشست که در تاریخ دانشگاه بی سابقه بوده است، در خصوص فرایند انتخاب کتابدار و کتابخانه نمونه توضیحاتی ارائه داد و افزود با توجه به نگاه ویژه وزارت بهداشت به حوزه اطلاع رسانی در دولت جدید، امیدواریم با حمایت های معاونت و مسئولین شاهد تحولات چشمگیر در کتابخانه های دانشگاه از لحاظ، خدمات، منابع اطلاعاتی(اعم از چاپی و الکترونیکی) و تجهیزات کتابخانه ای باشیم.

 

در پایان با اهدای لوح از کتابدار و کتابخانه نمونه دانشگاه، به ترتیب حامد حسین زاده(کتابدار بیمارستان آیت اله روحانی) و منیژه امامی(مسئول کتابخانه بیمارستان کودکان امیرکلا) تجلیل بعمل آمد.  همچنین از سایت کتابخانه مرکزی دانشگاه به آدرس http://lib.mubabol.ac.ir رونمایی گردید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: