کد خبر: 22032
تاریخ انتشار: شنبه, 07 آذر 1394 - 08:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

رهنمون فراهم‌آوری خدمات کتابخانه برای بی‌خانمان‌ها

بخش «خدمات کتابخانه برای کاربران ویژه ایفلا» درحال تهیه رهنمون فراهم‌آوری خدمات کتابخانه ای برای افراد بی خانمان است.
رهنمون فراهم‌آوری خدمات کتابخانه برای بی‌خانمان‌ها

 

به گزارش لیزنا، یکی از گام های مهم در فرآیند بهبود و ارتقاء رهنمون، جمع آوری نمونه های واقعی از پروژه ها و خدمات کتابخانه ای در حال اجرا است.

 

بخش «خدمات کتابخانه ای ایفلا برای کاربران ویژه» از کتابداران سراسر دنیا درخواست نموده است تا تجربیات و چالش هایی که در زمینه سازماندهی خدمات کتابخانه برای افراد بی‌خانمان در جامعه خود داشته‌اند را با بخش مزبور به اشتراک بگذارد.

 

هدف این رهنمون ارائه خط مشی به کتابخانه ها و انجمن های کتابداری برای رسیدگی به مشکلات بی‌خانمانی و سازماندهی خدمات کتابخانه برای افراد بی‌خانمان است. همفکری و مشاوره با کارشناسان خدمات اجتماعی که با این گروه از افراد جامعه در ارتباط هستند و اشتراک نمونه هایی از چگونگی خدمات کتابخانه ها به افراد بی خانمان در پیشبرد و ارتقاء رهنمون کمک می کند.

 

مهلت ثبت نام جهت همفکری و همکاری با این بخش 15 ژانویه 2016 برابر با 25 دی 1394 است. علاقه مندان به همکاری با این بخش باید فرم مخصوص موجود در این لینک را تکمیل نمایند.  

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: