کد خبر: 22296
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 دی 1394 - 15:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

کانال اطلاع‌رسانی کنفرانس‌‌ها و ژورنال‌های علمی در تلگرام راه‌اندازی شد

 مهدي وجودي مدير سيويليكا از راه اندازي کانال رسمی اين مجموعه در تلگرام به منظور دسترسی هر چه سریع‌تر به فراخوان مقالات کنفرانس‌ها و ژورنال‌های معتبر علمی کشور خبر داد.
کانال اطلاع‌رسانی کنفرانس‌‌ها و ژورنال‌های علمی در تلگرام راه‌اندازی شد

 

 به گزارش لیزنا، وجودي مدير اين مجموعه علمي، كه ناشر تخصصی مقالات علمی پژوهشی کشور  است از پژوهشگران، دانشجویان و اساتید خواست با عضویت در این کانال به نشانی https://telegram.me/civilicacom، از آخرین فراخوان‌های علمی پژوهشی کشور در سريع‌ترين زمان ممكن آگاه شوند.

 

 سيويليكا كه دهمين سالگرد فعاليت خود را پشت سر مي‌گذارد هم اكنون بيش از 400هزار مقاله علمي در خود جاي داده است كه دانش‌پژوهان مي‌توانند با عضويت در اين پرتال از اين مقالات استفاده كنند.

 

برای عضویت در کانال سیویلیکا، کافی است با استفاده از مرورگر يا تلفن همراه خود، به لینک https://telegram.me/civilicacom  مراجعه نمایید و بدین ترتیب به صفحه کانال سیویلیکا وارد می شوید.

 توجه كنيد که برای نهایی شدن عضویت شما در کانال و دریافت کلیه فراخوان‌ها، باید روی گزینه JOIN کلیک نمایید.

برای عضویت در کانال سیویلیکا الزاما باید نرم افزار تلگرام بر روی گوشی همراه شما نصب شده و به روز باشد.

 برای اینکه دیگران را به کانال سیویلیکا دعوت نمایید، کافیست عبارت @civilicacom را به دوستان خود در تلگرام ارسال نمایید، بدین ترتیب آنها نیز می توانند بدون هیچ مشکلی در کانال سیویلیکا عضو شده و آخرین اطلاع‌رسانی‌های کنفرانس‌های کشور را دریافت نمایند. توجه نمایید که پس از کاراکتر @ نیاید هیچ فاصله‌ای قرار بگیرد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: