کد خبر: 2273
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 23 تیر 1389 - 15:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نامزد ایرانی جایزه هانس کریستین اندرسن ۲۰۱۲

محمدعلی بنی‌‌اسدی تصویرگر کتابهای کودکان و نوجوانان نامزد دریافت جایزه جهانی "هانس کریستین اندرسن" سال 2012 در بخش تصویرگری شد.

 

 به گزار ش پایگاه خبری کتابدار ی و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، به نقل از روابط عمومی شورای کتاب کودک براساس پیشنهاد کمیته جوایز این شورا و تأیید هیات مدیره، محمدعلی بنی‌اسدی به‌عنوان کاندیدای دریافت جایزه جهانی "هانس کریستین اندرسن از ایران معرفی شد.

گروه بررسی تصویر شورا در سند اعلام نظر  خود به کمیته جوایز شورا بر نکات تصویرگری مستمر کتاب‌های کودکان از سال ۱۳۶۲ تا کنون، موفقیت در خلق آثار برای مخاطبان گروه‌های سنی متفاوت،  تصویرگری بیش از ۸۰ عنوان کتاب، تلاش برای استفاده از نمادها و نشانه‌های فرهنگ ایرانی - اسلامی در اغلب آثار و آموزش بسیاری از تصویرگران معاصر ایران تاکید کرده است که از جمله ویژگیهای بنی اسدی است.
 
این هنرمند تاکنون جوایز داخلی و بین‌المللی زیادی دریافت کرده است که از آن میان می‌توان به  دیپلم افتخار و مدال نمایشگاه کاریکاتور یومیوری شیمبون ژاپن، دیپلم افتخار نمایشگاه کاریکاتور بوردیرا ایتالیا و جایزه ویژه هیئت داوران نمایشگاه کاریکاتور انگله فرانسه اشاره کرد

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: