کد خبر: 22799
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 بهمن 1394 - 09:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

فراخوان شرکت در انتخابات مجمع عمومی انجمن کتابداری

انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران برای شرکت در مجمع عمومی سال 1395 و انتخابات هیات مدیره دوره ششم فراخوان داد.
فراخوان شرکت در انتخابات مجمع عمومی انجمن کتابداری

 

به گزارش لیزنا، پنجمین دوره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در پایان اردیبهشت 1395 به پایان می رسد و انجمن در مجمع عمومی پیش رو که در روزهای پایانی فروردین ماه سال 1395 برگزار خواهد شد؛ انتخابات برای هیات مدیره دوره ششم را برگزار می کند.

 

لازم به ذکر است، با توجه به اینکه اساسنامه انجمن در سال 1379 به تصویب رسیده است نیاز به اصلاحاتی جزئی دارد که در مجمع عمومی فوق العاده که در همان روز برگزاری مجمع اصلی برگزار خواهد شد؛ پذیرای پیشنهادات لازم برای تغییر و اصلاح اساسنامه انجمن است و پیشنهادات ارائه شده در این جلسه به بحث و رای گذاشته خواهد شد.

 

گفتنی است براساس آئین نامه وزارت علوم تنها اعضای انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی می توانند در انتخابات شرکت کنند، بنابراین الزامیست علاقه مندان به شرکت در مجمع و انتخابات حق عضویت خود را تا پایان سال 1394 از طریق وب گاه انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران پرداخت نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: