کد خبر: 22810
تاریخ انتشار: دوشنبه, 12 بهمن 1394 - 12:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

مراسم تجلیل از عوامل نشریه پردازش و مدیریت اطلاعات برگزار می ‌شود

با توجه به انتخاب نشریه علمی پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات به عنوان نشریه علمی برتر گروه علوم انسانی، مراسم تجلیل از افراد تاثیرگذار در این موفقیت در ایرانداک برگزار می ‌شود.
مراسم تجلیل از عوامل نشریه پردازش و مدیریت اطلاعات برگزار می ‌شود

به گزارش لیزنا، در شانزدهمین جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری 1394، که در هفته پژوهش برگزار شد، نشریه علمی پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات به عنوان «نشریه علمی برتر گروه علوم انسانی» در کشور انتخاب شد.

 

به همین منظور، مراسمی برای قدردانی و تجلیل از افراد موثر در موفقیت نشریه در ایرانداک برگزار می‌ شود.

 

گفتنی است، در سال جاری، تنها حوزه علوم انسانی دارای نشریه برتر بوده و فصلنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، به عنوان تنها نشریۀ برتر کشور در سال 1394 توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و از میان قریب به هزار نشریه برگزیده شده است.

 

پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات ازسال 1351 در ایرانداک منتشر و به عنوان نخستین نشریه فارسی زبان به پایگاه استنادی Scopus وارد شده و از سال 2012 به بعد، همواره به لحاظ کیفیت و نفوذ علمی سیر صعودی را پیموده و در تمامی این سال ها، دارای ضریب SJR بوده است.

 

شایان ذکر است، دکتر علیدوستی، رئیس پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات مدیر مسئولی این نشریه علمی پژوهشی را را بر عهده داشته و دکتر رحمت الله فتاحی سردبیر آن است.

 

این مراسم، با حضور دکتر علیدوستی، رئیس پژوهشگاه، دکتر دوران، معاون پژوهش، اعضای هیئت مدیره انجمن کتابداری واطلاع‌ رسانی و عوامل نشریه، روز سه‌شنبه 13 بهمن 1394 از ساعت 15:30 در تالار سخن ایرانداک برگزار می ‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: