مراسم تجلیل از عوامل نشریه پردازش و مدیریت اطلاعات برگزار می ‌شود

به گزارش لیزنا، در شانزدهمین جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری 1394، که در هفته پژوهش برگزار شد، نشریه علمی پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات به عنوان «نشریه علمی برتر گروه علوم انسانی» در کشور انتخاب شد.

 

به همین منظور، مراسمی برای قدردانی و تجلیل از افراد موثر در موفقیت نشریه در ایرانداک برگزار می‌ شود.

 

گفتنی است، در سال جاری، تنها حوزه علوم انسانی دارای نشریه برتر بوده و فصلنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، به عنوان تنها نشریۀ برتر کشور در سال 1394 توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و از میان قریب به هزار نشریه برگزیده شده است.

 

پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات ازسال 1351 در ایرانداک منتشر و به عنوان نخستین نشریه فارسی زبان به پایگاه استنادی Scopus وارد شده و از سال 2012 به بعد، همواره به لحاظ کیفیت و نفوذ علمی سیر صعودی را پیموده و در تمامی این سال ها، دارای ضریب SJR بوده است.

 

شایان ذکر است، دکتر علیدوستی، رئیس پژوهشگاه علوم وفناوری اطلاعات مدیر مسئولی این نشریه علمی پژوهشی را را بر عهده داشته و دکتر رحمت الله فتاحی سردبیر آن است.

 

این مراسم، با حضور دکتر علیدوستی، رئیس پژوهشگاه، دکتر دوران، معاون پژوهش، اعضای هیئت مدیره انجمن کتابداری واطلاع‌ رسانی و عوامل نشریه، روز سه‌شنبه 13 بهمن 1394 از ساعت 15:30 در تالار سخن ایرانداک برگزار می ‌شود.