کد خبر: 23206
تاریخ انتشار: دوشنبه, 17 اسفند 1394 - 09:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نشست «تعلم و تکنیک، تاملی در باب آینده رسانه ای شدن»

انجمن یادا با همکاری گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شهید بهشتی سخنرانی علمی با موضوع «تعلم و تکنیک، تاملی در باب آینده رسانه ای شدن و الکترونیکی شدن محیط های یاددهی- یادگیری در ایران» را برگزار می کند.
نشست «تعلم و تکنیک، تاملی در باب آینده رسانه ای شدن»

به گزارش لیزنا، بیست و هفتمین نشست علمی-تخصصی انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) با عنوان «تعلّم و تکنیک، تأملی در باب آینده رسانه ای شدن و الکترونیکی شدن محیط های یاددهی- یادگیری در ایران» با ارائه دكتر مقصود فراست خواه، روز دوشنبه مورخ 17 اسفند  1394از ساعت 16:00الی17:30:00، با همکاری گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

 

 گفتنی است نشست مزبور در سالن اجتماعات کتابخانه مرکزی آن دانشگاه شهید بهشتی به نشانی تهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، میدان شهید شهریاری،دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان می توانند در صورت تمايل به شرکت در اين نشست، با دبيرخانه انجمن به نشانی  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید مکاتبه نمایند.


شایان ذکر است حضور برای عموم علاقه مندان آزاد است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: