کد خبر: 23573
تاریخ انتشار: شنبه, 28 فروردين 1395 - 10:23

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

پیام تبریک مدیرکل کتابخانه های استان فارس به دکتر مهراد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس در پیامی انتصاب پروفسور جعفر مهراد را به عنوان رئیس شاخه کتابداری و اطلاع رسانی گروه علوم انسانی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
پیام تبریک مدیرکل کتابخانه های استان فارس به دکتر مهراد

به گزارش لیزنا، در پیام دکتر سعیده ابراهیمی، عضو هیأت علمی دانشگاه شیراز، خطاب به پروفسور جعفر مهراد، چهره ماندگار علم اطلاعات و دانش شناسی ایران و رئیس بخش علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز آمده است:

 

انتشار خبر انتصاب جنابعالی به عنوان رئیس شاخه کتابداری و اطلاع رسانی گروه علوم انسانی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران، موجی از سرور در میان اهالی علم و فرهنگ استان فارس به وجود آورد. بدون شک با حضور شما در یکی از مراکز مهم خردورزی ایران اسلامی، میهن عزیزمان از این پس در عرصه علم و آگاهی افق های روشن تری را به نظاره خواهد نشست.

 

این انتصاب شایسته را که با تکیه بر تجاربِ سال های پرافتخار خدمت به ملت شریف ایران صورت گرفته است، از صمیم قلب به جنابعالی تبریک عرض نموده و سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون شما را در خدمتگزاری به ملت عزیز به ویژه جامعه علمی  ایران از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

برچسب ها :
خدیجه جوکار
|
United States
|
1395/01/28 - 23:10
37
2
استاد گرانقدر و ارزشمند جناب آقای دکتر مهراد
با احترام، انتصاب بجا و شایسته جنابعالی به عنوان رییس گروه کتابداری و اطلاع رسانی فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران را از صمیم قلب تبریک و تهنیت عرض مینمایم. توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزو مینمایم.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: