کد خبر: 23814
تاریخ انتشار: شنبه, 11 ارديبهشت 1395 - 14:57

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

برگزاری یک نشست و کارگاه توسط انجمن کتابداری فارس

انجمن شاخه فارس نشست «ارزش خواندن به زبان فیلسوفان کوچک» و کارگاه آموزشی «نگارش مقالات علمی پژوهشی» مورخ 29 اردیبهشت 95 برگزار خواهد کرد.
برگزاری یک نشست و کارگاه توسط انجمن کتابداری فارس

به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژادخالصی، مسئول کمیته روابط عمومی و کتابخانه های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران- شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: یک نشست و یک کارگاه آموزشی در تاریخ چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه 1395 توسط انجمن شاخه فارس در شیراز با حضور دکتر مهری پریرخ و دکتر رحمت الله فتاحی بدین شرح برگزار خواهد شد:

 

1. نشست صمیمی کتابداران کودک با عنوان «ارزش خواندن به زبان فیلسوفان کوچک» با همکاری انجمن کتابداری شاخه فارس و مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس با حضور دکتر پریرخ، استاد دانشگاه فردوسی مشهد روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ساعت 15 الی 18 در مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس در خیابان حافظ برگزار می شود.

 

2.کارگاه آموزشی با عنوان «نگارش مقالات علمی پژوهشی» با همکاری انجمن کتابداری شاخه فارس و دانشگاه شیراز با حضور دکتر رحمت الله فتاحی، استاد دانشگاه فردوسی مشهد روز چهارشنبه 29 اردیبهشت ساعت 15 الی 19 در کتابخانه مرکزی دانشگاه شیراز به نشانی دانشگاه شیراز ورودی پارکینگ، سالن اجتماعات دانشکده علوم اجتماعی برگزار می شود.

 

علاقه مندان به شرکت در این نشست و کارگاه می توانند به سایت انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، شاخه فارس مراجعه نمایند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: