کد خبر: 23870
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 ارديبهشت 1395 - 17:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

دومین نشست هیأت مدیره ششم انجمن کتابداری برگزار شد

دومین نشست هیأت مدیره ششم انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران عصر روز یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 در کتابخانه ملی برگزار شد.
دومین نشست هیأت مدیره ششم انجمن کتابداری برگزار شد

به گزارش لیزنا، در پی برگزاری نخستین نشست هیأت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران در روز یکشنبه 29 فروردین ماه 1395، دومین نشست هیأت مدیره انجمن، دیروز یکشنبه 12 اردیبهشت 1394 در سالن اندیشگاه کتابخانه‌ ملی ایران از ساعت 16 تا 19 با حضور اعضای منتخب و کاندیدای انتخابات دوره ششم و اعضای هیأت مدیره دوره پنجم  برگزار شد.

 

در این نشست دکتر فریبرز خسروی، فرامرز مسعودی، مهرناز خراسانچی، دکتر رجبعلی بگلو، دکتر امیررضا اصنافی، دکتر محمد زره‌ساز، مصطفی امینی، سید ابراهیم عمرانی، سید کاظم حافظیان رضوی، رضا شهرابی فراهانی، دکتر حسن کیانی، پیروز ابراهیمی، نسا رضایی، سعیده یوسفی، امیر مغربی، زینب پاپی، میترا صمعیی، گیتی حیدری حضور داشتند.

 

در ابتدا دکتر خسروی در خصوص تجمیع یا تفکیک برخی کمیته‌های قبلی و  ایجاد کمیته های جدید با توجه به برنامه ریزی راهبردی انجمن توضیحاتی را ارائه کرد.

 

سپس اعضای نشست نظرات و پیشنهادهای خود را در مورد کمیته‌ها بیان کردند و بر اساس پیشنهادهای مطرح شده، اغلب کمیته های قبلی ابقا و برخی کمیته های جدید نیز مورد بررسی و تصویب قرار گرفتند.

برنامه ریزی کمیته ها و بررسی چند کمیته پیشنهادی در دستور کار جلسات بعدی است و به زودی کمیته‌ها و داوطلبانی که مسئولیت آنها را برعهده می‌گیرند؛ معرفی و از همه کتابداران تقاضا خواهد شد که برای اعتلای انجمن و برای همکاری در این کمیته ها داوطلب شوند.  

 

مصوبات این نشست به شرح زیر است:

1- کمیته آموزش ابقا شد

2- کمیته ارزیابی و بهبود مستمر کمیته ارزیابی با افزودن ماموریت جدید ابقا شد و با نام جدید که متضمن ماموریت جدید آن است به تصویب رسید

3- کمیته پژوهش ابقا شد

4- کمیته روابط عمومی ابقا شد

5- دبیرخانه همایش‌های ملی و بین‌المللی نام جدیدی است ک برای کمیته همایشها و دبیرخانه کنگره انتخاب شد.

6- کمیته شاخه‌های استانی، نظر به اهمیت مساله شاخه های استانی، و برای هماهنگی و یکپارچگی آنها با یکدیگر و انجمن مرکز،‌این کمیته پیشنهاد شد و در دست بررسی است.

7- کمیته مالی و بازاریابی، برای کمک به خزانه داری انحمن پیشنهاد شد و در دست بررسی است

8- کمیته آرشیو در دست بررسی

9- کمیته نسخ خطی در دست بررسی

10- کمیته نوآوری و فناوری‌های نوظهور تصویب شد.

 

در ادامه، مهرناز خراسانچی به عنوان مسئول کمیته روابط عمومی، دکتر رضا رجبعلی بگلو مسئول بخش انتشارات و نشریه الکترونیکی انجمن، نسا رضایی مسئول بخش وب‌سایت و رسانه، مریم اسدی مسئول بخش عضویت، فرامرز مسعودی مسئول کمیته ارزیابی و بهبود مستمر معرفی شدند.

 

جلسه در ساعت 19 و پس از سه ساعت به کار خود خاتمه داد و ادامه بحث و بررسی در مورد کمیته‌ها به جلسات بعد موکول گردید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: