کد خبر: 23874
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 ارديبهشت 1395 - 09:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

افتتاح کتابخانه پستی کانون پرورش فکری در خوزستان

پنجاه و سومین کتابخانه‌ی پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان خوزستان گشایش یافت.
افتتاح کتابخانه پستی کانون پرورش فکری در خوزستان

به گزارش لیزنا، این کتابخانه با هدف خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی در حاشیه شهرهای این استان که فاقد مراکز فرهنگی ‌هنری ثابت و سیار هستند در اهواز به بهره‌برداری رسید.

 

مدیرکل کانون استان خوزستان در آیین گشایش این مرکز و در جمع مسئولان استانی گفت: این کتابخانه پستی در مرحله نخست کار خود 20 روستای مسیر اهواز، ماهشهر و اهواز، شوشتر را با 6هزار جلد مشتمل بر یک‌ هزار و 200 عنوان کتاب در پوشش خود قرار می‌دهد.

 

غلامرضا شنبدی در ادامه با تأکید بر این‌که تمامی هزینه‌های ارسال پستی کتاب‌ها به عهده‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، اظهار داشت: ما با راه‌اندازی کتابخانه‌های پستی و سیار کانون به دنبال توسعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی در بین کودکان و نوجوانان هستیم.

 

وی همچنین یادآور شد: کانون به همه‌ی کودکان و نوجوانان تعلق دارد و رسالتش این است که شیرینی فعالیت‌های خود را به کام کودکان با نیازهای ویژه، نیز بچشاند.

 

پنجاه و هشتمین مرکز فرهنگی‌هنری کانون استان خوزستان و پنجاه و سومین کتابخانه‌ی پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز 8 اردیبهشت 1395 در اهواز به بهره‌برداری رسید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: