کد خبر: 24343
تاریخ انتشار: دوشنبه, 03 خرداد 1395 - 12:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نشست «مروری بر تحولات کتابداری و کتابشناسی در عالم تشیع»

پنجمین کرسی ترویجی با عنوان «مروری بر تحولات تاریخ کتابداری و کتابشناسی در عالم تشیع در گذر زمان» مورخ 4 خرداد 1395 در قم برگزار می گردد.
نشست «مروری بر تحولات کتابداری و کتابشناسی در عالم تشیع»

 

به گزارش لیزنا، پنجمین کرسی ترویجی با عنوان «مروری بر تحولات تاریخ کتابداری و کتابشناسی در عالم تشیع در گذر زمان» به همت دانشگاه قم و دبیرخانه هیات حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره برگزار می شود.

 

استاد عبدالحسین طالعی، نایب رئیس انجمن کتابداری قم سخنران اصلی این نشست است و دکتر مهدی محمدی، رئیس انجمن کتابداری قم، حجت الاسلام ابوالفضل حافظیان، کتابشناس کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی، حجت الاسلام شیخ رضا مختاری، بنیانگذار و رئیس موسسه شیعه دیگر سخنرانان این نشست هستند.

 

گفتنی است نشست مزبور روز سه شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 10 – 12 در  تالار اندیشه دانشگاه قم به نشانی قم، بلوار الغدیر، بعد از شهرک قدس، دانشگاه قم برگزار می شود و حضور برای عموم آزاد است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: