کد خبر: 24506
تاریخ انتشار: جمعه, 21 خرداد 1395 - 12:24

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

به منظور فعالیت مجدد؛

انتخابات هئیت مدیره انجمن کتابداری – شاخه مازندران برگزار می شود

منبع : لیزنا
 در اولین جلسه هماهنگی برای راه اندازی مجدد انجمن کتابداری و اطلاع رسانی- شاخه مازندران روز دوشنبه  مورخ 17 خردادماه 1395 مقرر شد انتخابات انجمن بعد از ماه مبارک رمضان صورت پذیرد.
انتخابات هئیت مدیره انجمن کتابداری – شاخه مازندران برگزار می شود

 به گزارش لیزنا،  اولین جلسه هماهنگی برای فعالیت مجدد انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه مازندران روز دوشنبه  مورخ 17 خردادماه 1395 ساعت 5 بعدالظهر در اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بابل با حضور دکتر افشین موسوی چلک رئیس و دکتر موسی یمین‌فیروز دبیر سابق انجمن کتابداری و اطلاع رسانی شاخه مازندران و جمعی از موسسین این انجمن، عیسی محمدی‌فیروزجائی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، حسین نورانی، دکتر میترا قیاسی، و مدعوین هابیل طهماسبی، مجید وحدانی، رمضانپور و مهدی‌زاده برگزار گردید.

 در این جلسه دکتر افشین موسوی ضمن ارائه گزارش مخصری از فعالیت اخیر انجمن کتابداری و اطلاع رسانی فارس عملکرد قبلی انجمن را در استان مازندران قابل قبول ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد با توجه به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به فعالیت های انجمن ها و ظرفیت موجود استان مازندران، فرصت بسیار خوبی فراهم شده تا بار دیگر فعالیت انجمن را از سر گرفته و مانند گذشته در این مسیر گام های بلندی برداریم. در ادامه محمدی فیروزجائی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ضمن تشکر و خیرمقدم به مدعوین، به مسایل و مشکلات انجمن قبلی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد چنانچه انجمن بتواند نیاز سنجی درستی از جامعه داشته باشد می تواند نقش خود را بهتر از گذشته ایفا کند.

وی همچنین به ظرفیت نیروی انسانی موجود در استان در حوزه کتابداری و اطلاع رسانی اشاره و تاکید کرد: چنانچه تعامل مناسبی بین سازمان های مرتبط با این حوزه مانند اداره کل کتابخانه های عمومی، دانشگاهها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار گردد، می توان به اهداف انجمن دست یافت.

دکتر موسی یمین‌فیروز نیز رمینه را برای فعالیت مجدد انجمن مناسب دانست و گفت: چنانچه انجمن بخواهد به موفقیت برسد می بایست به سه ضلع مثلت جامعه علمی کتابداری، عموم جامعه (کاربران کتابخانه ها) و سازمانهای وابسته توجه ویژه داشته و نیازهای اطلاعاتی آنها را بشناسد و برای تمامی این سه گروه برنامه داشته باشد.

 

در نهایت سایر اعضا نظرات و پیشنهادات خود را درباره راه اندازی مجدد انجمن بیان کردند و همه هم پیمان شدند تا با برگزاری جلسات مستمر و استفاده از تمامی ظرفیت های موجود استان، نسبت به برگزاری انتخابات انجمن بعد از ماه مبارک رمضان اقدام نمایند.

سینا
|
Iran
|
1395/05/03 - 16:03
0
4
امیدوارم این انجمن از حالت نمادین خارج شده و در عرصه عمل تحرکی ایجاد نماید، صرف مباحث تئوری بدون قابلیت اجرا و کاربردی کردن آنها فایده آنچنانی ندارد...
محسن زین العابدینی
|
Iran
|
1395/03/21 - 14:04
1
1
شاخه مازندران در گذشته بسیار فعال بود و کتابداران علاقه مندی هم داشت. امیدواریم که مجددا احیا شده و گامهای موثری در حوزه کتابخانه و کتابداری بردارد.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: