کد خبر: 24588
تاریخ انتشار: دوشنبه, 31 خرداد 1395 - 13:49

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

نمایه سازی موضوعی آثار امام موسی صدر بزودی آغاز می شود

منبع : لیزنا
مدیر گروه نمایه سازی و فهرست نویسی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی، از آغاز کار نمایه سازی آثار امام موسی صدر خبر داد.
نمایه سازی موضوعی آثار امام موسی صدر بزودی آغاز می شود

 

به گزارش لیزنا، حجت الاسلام سید تقی واردی، مدیر گروه نمایه سازی و فهرست نویسی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی، گفت : همزمان با ماه مبارک رمضان و بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، کار نمایه سازی آثار امام موسی صدر آغاز می‌شود.


عضو هیات علمی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی در ادامه افزود : در پی درخواست موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر برای نمایه سازی مجموعه آثار امام موصی صدر (رهبر اسبق شیعیان لبنان) و انعقاد قرارداد همکاری فیمابین در زمستان 1394، گروه نمایه سازی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی مصمم است آثار آن عالم فرزانه را به روش موضوعی ترکیبی نمایه کند و با دریافت اولین فایل نهایی این آثار، در ماه مبارک رمضان، نمایه سازی این آثار آغاز خواهد شد.

 

شایان ذکر است موسسه فوق الذکر آثار امام موسی صدر را در مجموعه 12 جلدی به نام «مسیره الامام موسی الصدر» گردآوری نموده و در دو بخش مکتوب و دیجیتالی منتشر نموده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: