کد خبر: 24637
تاریخ انتشار: دوشنبه, 07 تیر 1395 - 11:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

به روزرسانی کتابخانه دیجیتالی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی

منبع : لیزنا
همزمان با ماه بهار قرآن، کتابخانه دیجیتالی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی با موضوعات قرآنی، اهل بیت، فقهی و فلسفی به روز شد.
به روزرسانی کتابخانه دیجیتالی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی

 

به گزراش لیزنا، از جمله این آثار میتوان به ۳۳ جلد فرهنگ قرآن، ۸ جلد دایره المعارف قرآن کریم، ۱۰ جلد انوار الفقاهه، ۱۴ جلد پیشوایان هدایت، ۴۳ جلد در مکتب اهل بیت (علیهم السلام)، پیام رمضان و شب قدر«اعمال و فضیلت» اشاره نمود.


فایل این کتب، علاوه بر قرار گرفتن  ۲۰ صفحه ابتدای آن در سایت کتابخانه دیجیتالی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی به واحد نشر دیجیتال پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی جهت قرار گرفتن در نرم افزار پژوهان ارسال گردیده  تا مورد استفاده همگان قرار گیرد.

 

درکتابخانه دیجیتالی تا کنون حدود ۴۹۰۰۰ رکورد منابع الکترونیکی اعم از کتب، مقالات و پایان نامه براساس فهرست نویسی توصیفی و تحلیلی – موضوعی مبتنی بر اصطلاح نامه های تدوین شده در مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی ساماندهی شده است، که از این تعداد،  حدود ۲۶۸۳۱عنوان کتاب، ۳۴۹۲عنوان مقاله و حدود ۱۹۰۰۰ عنوان پایان نامه (۹۵۰۰ پایان نامه خارجی و ۹۵۰۰ پایان نامه حوزوی) می باشد و از طریق سایت مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی به آدرس www.islamicdoc.org  در دسترس علاقه مندان قرار دارد.کانال تلگرامی کتابخانه دیجیتالی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی نیز به تازگی با آدرس https://telegram.me/islamicdoc   برای اطلاع رسانی برخط این سامانه، فعالیت دارد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: