کد خبر: 24640
تاریخ انتشار: سه شنبه, 08 تیر 1395 - 08:27

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می شود

نشست «مدیریت زنجیره ارزش محتوای ویدئویی»

منبع : لیزنا
نشست «مدیریت زنجیره ارزش محتوای ویدئویی» از سلسله نشست های «علم اطلاعات و مدیریت محتوای ویدئویی» مورخ ۹ تیر ۹۵ در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برگزار می شود.
نشست «مدیریت زنجیره ارزش محتوای ویدئویی»

  به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد در ادامه برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه علم اطلاعات و  دانش شناسی در سال ۱۳۹۴، و نشست های «علم اطلاعات و مدیریت محتوای  صوتی» در فصل بهار ۱۳۹۵ ششمین دوره این نشست ها را با موضوع «علم اطلاعات و مدیریت محتوای ویدئویی» برگزار می نماید؛ در این دوره طبق روال سال قبل، دبیر نشستها دکتر مصطفی امینی است و در هر نشست نیز یک سخنران از رشته علم اطلاعات و سخنران دیگر از حوزه مدیریت محتوای ویدئویی خواهند بود. 

 

 سی و دومین نشست تخصصی، که اولین جلسه از این دوره است، به میزگردی با عنوان: «مدیریت زنجیره ارزش محتوای ویدئویی»  اختصاص یافته، که دکتر مهدی اسلامی از کسب و کار «اول اپ» و مصطفی امینی، دانشجوی دکتری علم اطلاعات و دانش شناسی سخنرانان آن هسنند که روز چهارشنبه ۹ تیر ۹۵ از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برگزار می شود.

 

 شرکت در این نشست ها رایگان و برای علاقه مندان و اعضای کتابخانه آزاد است. این نشست ها هر دو هفته یکبار و در روزهای چهارشنبه برپا می شود. اطلاعات مربوط به نشست های آتی متعاقباً اعلام خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: