با حضور رییس کمیته برنامه‌ریزی علم اطلاعات و دانش‌شناسی
هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران برگزار شد

 به گزارش لیزنا،  هفتمین جلسه هیات مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با حضور دکتر عبدالحسین فرج پهلو، رییس کمیته برنامه ریزی علم اطلاعات و دانش شناسی، در دفتر انجمن واقع در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران بعد از ظهر روز 27 تیرماه برگزار گردید.

در این جلسه، پس از پیگیری مصوبات گذشته هیات مدیره و استماع گزارش نمایندگان انجمن که در مجمع مکتب شرکت کرده بودند، در زمینه ورود انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی در خصوص ارزیابی گروههای آموزشی بحث شد. بر این اساس، مقرر گردید از طرف انجمن، نامه ای خطاب به دکتر فرج پهلو، رئیس کمیته برنامه ریزی علم اطلاعات و دانش شناسی، ارسال و در این زمینه مباحث کارشناسی انجام شود.

همچنین در این جلسه بر این نکته که انجمن های علمی باید در خصوص ارزیابی وضعیت آموزشی دانشگاه‌ها دارای مرجعیت و مشارکت باشند بحث شد.

در ادامه در خصوص تعامل رشته علم اطلاعات و دانش شناسی با رشته­‌های مرتبط نظیر ارتباطات و نیز لزوم بازنگری در سرفصل‌ها و افزون بر حضور و مشارکت همیشگی اعضای هیات علمی، کمک از انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران و مشارکت بیشتر آن در بررسی کارشناسی سرفصل‌ها و منابع درسی مقاطع مختلف رشته، بحث و تبادل نظر شد.

جلسه هیات مدیره انجمن، در ساعت 19 به کار خود پایان داد.