کد خبر: 24815
تاریخ انتشار: جمعه, 01 مرداد 1395 - 11:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

کتابخانه مرجع توانبخشی کشور شبانه روزی خواهد شد

منبع : لیزنا
راه اندازی کتابخانه مرجع توانبخشی کشور که به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد کرد، نویدبخش بسیاری از مسائل در حوزه توانبخشی است.
 کتابخانه مرجع توانبخشی کشور شبانه روزی خواهد شد

 حمیدرضا خانکه معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی  در گفت و گو با خبرنگار لیزنا با اشاره به اینکه این کتابخانه با حمایت و اعتبار تخصیصی معاونت پژوهشی وزارت بهداشت، در ضلع جنوب غربی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی راه اندازی خواهد شد، افزود: تا پاییز امسال ، نسبت به تجهیز و راه اندازی این کتابخانه اقدام  می شود و دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه می توانند یه صورت 24 ساعته از خدمات این کتابخانه بهره مند شوند.

 

وی، حمایت ریاست دانشگاه در تامین منابع اطلاعاتی و علمی را بسیار ارزشمند دانست و اظهارداشت: این دانشگاه که طی سالها، بودجه ای برای خرید کتاب و یا استفاده از منابع الکترونیکی اختصاص نداده بود، خوشبختانه در زمان مسئولیت دکتر خرم خورشید، طی دو سال 93 و 94، مبلغ 500 میلیون تومان برای خرید کتاب های مرجع  توانبخشی و دیگر رشته های مرتبط دانشگاه، هزینه شد.

وی همچنین از حمایت های ریاست دانشگاه در جهت توسعه زیرساخت های پژوهشی و فعالیت هر چه بیشتر مراکز تحقیقاتی گفت: با اختصاص اعتبار 500 میلیون تومانی به مراکز تحقیقاتی، این مراکز فعالتر از گذشته شدند و پیش بینی می شود که طی دو سه سال آینده ، رشد بخش پژوهش دانشگاه به صورت صعودی افزایش یابد.

وی در پایان یادآور شد: با امضای تفاهم نامه همکاری با صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور، امیدواریم بتوانیم ارتباطات علمی را تقویت کرده و از حمایت‌های صندوق بهره مند شویم.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: