کد خبر: 24996
تاریخ انتشار: دوشنبه, 25 مرداد 1395 - 12:04

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی در دوره دانش‌افزایی ادبیات فارسی

منبع : لیزنا
کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی در هشتاد و سومین دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی که در این دانشگاه برگزار می‌شود، به شرگت کنندگان خدمات مورد نیاز را ارائه می‌کند.
خدمات کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی در دوره دانش‌افزایی ادبیات فارسی

 به گزارش لیزنا، هشتاد و سومین دوره دانش‌افزایی زبان و ادبیات فارسی توسط بنیاد سعدی و با همکاری و میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی، از تاریخ ۱۲ مرداد تا ۸ شهریور سال جاری، با حضور بیش از ۲۰۰ فارسی‌آموز از ۴۱ کشور جهان در حال برگزاری است.

 

بر همین اساس، کتابخانه مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی  ۱۸ لغایت ۲۷ مرداد ۹۵ به منظور تقویت بنیه علمی و ارتقای سطح دانش استادان دانشگاه، مدرسان و دانشجویان خارجی رشته زبان و ادبیات فارسی، روابط بین‌الملل، شرق‌شناسی و سایر رشته‌های مرتبط، به ارائه خدمات لازم برای پژوهش این گروه می‌پردازد.  

گفتنی است روزآمدی و غنی بودن  منابع  چاپی و الکترونیکی و  تنوع خدمات ارائه شده از سوی کتابخانه بسیار مورد توجه فارسی آموزان قرار گرفته است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: