کد خبر: 25039
تاریخ انتشار: یکشنبه, 31 مرداد 1395 - 20:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

از «داشبورد مدیریتی طرح‎های پژوهشی» رونمایی می‌شود

منبع : لیزنا
«داشبورد مدیریتی طرح‎های پژوهشی» روز دوشنبه اول شهریور ماه 1395 در ایرانداک رونمایی می شود.
از «داشبورد مدیریتی طرح‎های پژوهشی» رونمایی می‌شود

 به گزارش لیزنا، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) درنظر دارد، «داشبورد مدیریتی طرحهای پژوهشی» را با حضور دکتر سیروس علیدوستی، رئیس پژوهشگاه و مهندس مصطفی کاظمی، معاون اجرایی دبیرخانه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری(عتف) در ایرانداک رونمایی نماید.

 

گفتنی است، «داشبورد مدیریتی طرحهای پژوهشی» داشبورد مدیریتی طرحهای پژوهشی، با بهره‌گیری از فناوری هوش سازمانی از گنجینة اطلاعات سامانة سمات ملی بهره می‌برد و بخشی از رصدخانه پژوهش و فناوری ایرانداک و ابزاری مدیریتی و راهکاری تصمیمیار در حوزه علم، پژوهش، و فناوری کشور است.

هم‌چنین، پیاده‌سازی داشبورد مدیریتی طرح‌های پژوهشی کشور با سادهسازی و ایجاد درک سریع دیداری، برجسته‌سازی نقاط کلیدی و حذف جزئیات دربارة وضعیت طرح‏های پژوهشی کشور،  تصمیم‌گیری دربارة این موضوع را برای سیاست‌گذاران آسان‌تر میکند.

این مراسم دو‌شنبه 1/6/1395 از ساعت 10 تا 11 در خيابان انقلاب، نبش فلسطين، شماره 1090، پژوهشگاه علوم و فناوري اطلاعات ايران، طبقه ششم، تالار سخن برگزار می شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: