کد خبر: 25088
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 شهریور 1395 - 12:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

واسپاری پایان نامه‌های دانشگاه پیام نور ابرکوه به کتابخانه ملی یزد

منبع : لیزنا
دانشگاه پیام نور واحد ابرکوه تعداد هفت پایان نامه دانشجویی را به صورت مجلد و در قالب لوح فشرده، به مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان منتقل کرد.
واسپاری پایان نامه‌های دانشگاه پیام نور ابرکوه به کتابخانه ملی یزد

 به گزارش لیزنا، تعداد هفت جلد پایان نامه دانشجویی منضم به لوح فشرده، مربوط به مقطع کارشناسی ارشد، از دانشگاه پیام نور واحد ابرکوه به این مرکز منتقل شد.

 

پایان نامه های انتقالی شامل 6 نسخه مربوط به گروه آموزشی جغرافیا، گرایش اقلیم شناسی و یک نسخه مربوط به گروه آب و هواشناسی، گرایش تغییرات آب و هوایی است که پس از گذراندن مراحل فهرست نویسی و آرشیو از طریق ثبت در سامانه الکترونیکی اطلاع رسانی، در اختیار پژوهشگران قرار می گیرد.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد،  طبق قانون، دانشگاه ها و مراکز علمی یک نسخه از پایان نامه های دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا را جهت ثبت در کتابخانه ملی به این مرکز ارائه می دهند و این مرکز با به کارگیری شیوه های استاندارد اطلاع رسانی که در مراکز علمی جهان نیز رایج هستند، امکانی را ایجاد کرده است تا ضمن فراهم آوردن زمینه های استفاده محققان از این پایان نامه ها، حقوق معنوی پژوهشگران نیز حفظ گردد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: