کد خبر: 25090
تاریخ انتشار: دوشنبه, 08 شهریور 1395 - 14:54

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

جلسه مشترک انجمن کتابداری شاخه فارس با مدیر کل کانون پرورش فکری

منبع : لیزنا
جلسه هیئت مدیره انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس در تاریخ شنبه مورخ 6 شهریورماه 1395در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد.
جلسه مشترک انجمن کتابداری شاخه فارس با مدیر کل کانون پرورش فکری

 به گزارش لیزنا، زهرا شاه نظرنژادخالصی، مسئول کمیته روابط عمومی و کتابخانه های انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران شاخه فارس با اعلام این خبر افزود: پیرو مصوبه هیئت مدیره انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس درباره جلسه با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس و هماهنگی های به عمل آمده روز شنبه مورخ 6 شهریورماه 1395 ساعت 10:30 جلسه نمایندگان هیئت مدیره انجمن با سرکار خانم دکتر افتخار مدیر کل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در دفتر ایشان برگزار گردید.

 

وی گفت: در ابتدای جلسه دکتر محمدرضا قانع رئیس هیئت مدیره انجمن، شرحی از مأموریت ها، اهداف و فعالیت های انجمن و هم راستایی این اهداف با مأموریت ها و وظایف کانون پرورش فکری ارائه کرد و گفت انجمن فعالیت های مشترک خود را با کانون همچون گذشته ادامه داده و آن ها را گسترش می‌دهد.

 در ادامه دکتر حسن مقدس زاده، دبیر انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران ـ شاخه فارس، گزارشی از فعالیت های برنامه ریزی شده انجمن در سال جاری، از جمله کارگاه ها، نشست ها، سخنرانی ها و غیره ارائه داد و خواستار همکاری بیشتر کانون و مشارکت کتابداران این نهاد در کارگاه ها و فعالیت های انجمن گردید.

 

 در ادامه جلسه نیز دکتر افتخار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس ضمن بیان فعالیت ها و مأموریت های کانون و همسویی آن با اهداف انجمن اعلام آمادگی خود را برای همکاری با انجمن از جمیع جهات در زمینه کودکان و نوجوانان به ویژه با تأکید بر مدارس ابتدایی اعلام نمود و مقرر گردید که به زودی کانون یکی از کارشناسان را به عنوان رابط با انجمن معرفی نماید تا فعالیت های مشترک به صورت منظم  پیگیری و اجرایی گردد.                                                                                                                          

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: