کد خبر: 25992
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 27 آبان 1395 - 23:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

وزیر ارشاد: لیزنا متعلق به جامعه فرهنگی است

منبع : لیزنا
دکتر سید رضا صالحی امیری، در پاسخ به برزین ضرغامی رئیس ارشاد استان تهران برای پیگیر و همراه بودن خبرنگار لیزنا جهت پوشش اخبار کتابگردی گفت، لیزنا از آن اهالی فرهنگ است.
وزیر ارشاد: لیزنا متعلق به جامعه فرهنگی است

به گزارش لیزنا، کتابگردی امروز سیدرضا صالحی امیری با هیات همراه و جمع کثیری از خبرنگاران و عکاسان در خیابان شلوغ و پر از جمعیت انقلاب انجام شد.

در حاشیه این کتابگردی، حضور فعال و پیگیر خبرنگار لیزنا در همراهی و پوشش خبری سریع، دوشادوش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، باعث پرسش برزین ضرغامی رئیس ارشاد استان تهران از سازمان مطبوع محل فعالیت خبرنگار لیزنا شد و بعد از ارائه پاسخ از سوی خبرنگار، سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، لیزنا را از آن اهالی فرهنگ معرفی کردند.

دکتر صالحی امیری بعد از شنیدن پاسخ خبرنگار به برزین ضرغامی، بلافاصله به رئیس ارشاد استان تهران گفتند: لیزنا از آن ما و اهالی فرهنگ است.

 

سید رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز کتابگردی خود را از انتشارات آگاه آغاز کرد و سپس به کتابفروشی دارالسلامیه، انتشارات خجسته، انتشارات ققنوس، نشر چشمه، اساطیر، ثالث و شهر کتاب مرکزی رفت.
 

بابایی
|
Iran
|
1395/10/04 - 14:50
0
0
از تلاشهایتان سپاسگزاری می کنم
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: