کد خبر: 26148
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 آذر 1395 - 15:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

اولین «رویداد کتابدارانه» انجمن کتابداری برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
اولین رویداد کتابدارانه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران 17 آذر 1395 برگزار می شود.
اولین «رویداد کتابدارانه» انجمن کتابداری برگزار می‌شود

 به گزارش لیزنا، اولین رویداد کتابدارانه انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران با همکاری کمیته روابط عمومی انجمن روز چهارشنبه 17 آذر 1395 در خانه شعر، واقع در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می شود.

«رویداد کتابدارانه» یک دورهمی صمیمانه، عمومی، بدون موضوع از پیش تعیین شده، بدون دستور جلسه و بدون سخنران است. هدف این رویداد که قرار است به صورت ماهانه انجام شود، دور هم گرد آوردن کتابداران، آرشیویست ها، موزه داران، دوستداران کتاب و علم اطلاعات است، برای دیدار با یکدیگر، گپ و گفت های دوستانه، طرح نظرها و دیدگاه ها و یادگیری رو در رو. برای حضور در رویداد کتابدارانه، تنها کافی است دوستدار کتاب، دانش و اطلاعات باشید.


حضور در این رویداد هزینه ای برای شرکت کنندگان ندارد و شرط سنی یا تحصیلی خاصی نیز برای حضور وجود ندارد. رویداد در واقع اجتماعی دوستانه و غیررسمی برای دیدار جوانان (دانشجویان و فارغ التحصیلان)، اساتید و پیشکسوتان کتابداری و دوستداران این حوزه است.

رویداد کتابدارانه در هر مکان دوستانه با امکان یک پذیرایی ساده برگزار می شود، که برای اولین بار در روز 17 آذرماه 1395، از ساعت 16.30 در باغ هنر(خانه شعر) برگزار خواهد شد.

 

خانه شعر باغ هنر، در تهران، ایستگاه مترو حقانی، خروجی مسجد خرمشهر، ضلع شرقی باغ موزه دفاع مقدس، ابتدای بلوار، واقع شده است. همچنین دسترسی به این مکان از طریق اتوبان  حقانی، مسیر غرب به شرق، خروجی کتابخانه ملی، تقاطع اول، سمت راست، تقاطع دوم، سمت راست امکان پذیر است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: