کد خبر: 26545
تاریخ انتشار: جمعه, 10 دی 1395 - 13:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

مراسم دهمین سالروز تاسیس ادکا برگزار شد

منبع : لیزنا
روز پنجشنبه، 9 دی ماه، مراسم دهیمن سالروز تاسیس ادکا از ساعت 14 تا 16 در سالن علامه مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.
مراسم دهمین سالروز تاسیس ادکا برگزار شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های علمی دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران، این مراسم با حضور اساتید، دانشجویان و ادکائیان برگزار شد.

در آغاز مراسم کلیپی از فعالیت های 10 ساله ادکا پخش شد.

در ادامه مهدی رحمانی، دبیر ادکا به ارائه گزارشی از فعالیت‌های ادکا پرداخت. رحمانی بیان کرد: ادکا در ده سال فعالیت خود 9 همایش ملی، 4 جشنواره برترین‌های حوزه علم اطلاعات ودانش‌شناسی ایران و بیش از 500 نشست و کارگاه آموزشی تخصصی را برگزار کرده است. همچنین ادکا نشریه علمی تخصصی را نیز منتشر میکند و بستری را فراهم ساخته تا مقالات نشریات دانشجویی نیز منتشر و ارائه گردند. ناگفته پیداست که این اتحادیه نوپا با تلاش‌های دوستان بسیاری از اعضای هیئت موسس تا به امروز که دوره دهم سکان را به دست گرفته است، فعالیت کرده و خوشبختانه در سطح رشته، حرفه، فرارشته و ملی شناخته شده و ثابت شده است

وی ادامه داد: ادکا بدون حمایت شرکت‌ها، سازمان‌ها و موسسات مختلف توان ادامه فعالیت و حتی شکل گرفتن نداشت که بر خود لازم می‌دانم از جانب تمامی ادکائیان عزیز از حمایت‌های اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شرکت کتابداری و اطلاع رسانی پیام حنان، موسسه آرموک، انتشارات کتابدار، پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)، شرکت تلاش و توسعه (یابش)، امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، شرکت پارس آذرخش، شرکت نوسا، دانشگاه شهید بهشتی، کتابخانه مرکزی، مرکز نشر و اسناد شهید بهشتی، گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه علامه، گروه علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه تهران، گروه علم اطلاعات دانشگاه شاهد، گروه علم اطلاعات دانشگاه شهید بهشتی، مهندس باقری مدیرعامل سابق پارس آذرخش، آقای داوود‌زاده رئیس کتابخانه مرکزی سازمان تحقیقات کشاورزی، پیروز ابراهیمی که در بیشتر برنامه‌های ادکا حضور داشتند و سعی در مستند‌سازی فعالیت‌های این اتحادیه دانشجویی داشتند و همه دوستان دیگر تشکر و قدردانی کنم.

وی ضمن تشکر از کلیه حمایت‌کنندگان ادکا افزود: دیروز سکانداران ادکا در دوره دهم هم مشخص شدند و زهرا اسلامی از دانشگاه شاهد دبیر ادکا شد که برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

در ادامه گروه موسیقی سیاوش به اجرای موسیقی پرداختند، بعد از اجرای موسیقی کلیپی از سخنان اساتید حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران در مورد ادکا پخش شد و در آن کلیپ افرادی چون رحمت الله فتاحی، ابراهیم عمرانی، محسن حاجی زین العابدینی، عصمت مومنی، حمزه علی نورمحمدی، عبدالرضا نوروزی چاکلی، امیررضا اصنافی و مریم پاکدامن سخنان خود را در مورد ادکا و فعالیت‌های آن بیان کردند.

در ادامه میلاد روشنی به ارائه استندآپ کمدی پرداخت؛ او تلاش در معرفی ادکا در قالب طنز و واقعیت داشت.

همچنین از حامیان ادکا در ده سال اخیر تقدیر به عمل آمد.

و در انتهای مراسم مهدی رحمانی دبیر ادکا در دوره‌های هشتم و نهم کلید و نشان ادکا را تقدیم دبیر جدید ادکا، زهرا اسلامی نمود و مراسم با بریدن کیک تولد ادکا به دست کاظم حافظیان رضوی و مریم پاکدامن، عضو هیئت موسس ادکا، به اتمام رسید.

برچسب ها :
کاظم حافظیان رضوی
|
Spain
|
1395/10/10 - 20:11
0
0
با سلام به دوستان لیزنایی. نام انجمن کتابداری و اطلاع رسانی در بین حامیان مغفول مانده است . بنده خود را نماینده انجمن در مراسم ادکایی های عزیز می دانستم. بازهم برای همه آرزوی موفقیت می نمایم.
پاسخ ها
مهدی رحمانی
| iran |
1395/10/11 - 23:03
درود بر شما
ممنونم از یادآوریتان
بله نام انجمن، لیزنا و خانم انصاری متاسفانه در متن گزارش مان افتاده بود که از این بابت عذر خواهی میکنم
بهروز باشید
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: