کد خبر: 2659
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 27 مرداد 1389 - 09:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه و کتابداری

جذب هیأت علمی در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

  مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری از طریق سایت مرکز جذب، هیأت علمی می پذیرد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، دکتر حمید علیزاده معاون پژوهشی مرکز منطقه ای طلاع رسانی علوم و فناوری با اعلام این خبر افزود: مرکز منطقه ای علوم و فناوری از میان دارندگان مدرک دکترا در رشته های کتابداری و اطلاع رسانی، کامپیوتر و همینطور دارندگان مدرک کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی، کامپیوتر و زبانشناسی رایانه ای که دارای فعالیت های علمی و پژوهشی مناسب باشند، عضو هیأت علمی می پذیرد.

 

وی یادآور شد که فرایند جذب اعضای هیات علمی به صورت متمرکز و از طریق سایت مرکز جذب به آدرس www.jazb.msrt.ir صورت می گیرد. ثبت نام متقاضیان عضویت در هیات علمی مرکز اطلاع رسانی منطقه ای علوم و فناوری از تاریخ 20 مرداد ماه شروع شده است.

به گفته معاون مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، این مرکز دارای 5 گروه پژوهشی به نام های مدیریت اطلاعات، طراحی و عملیات سیستم ها، زبانشناسی رایانه ای، ارزیابی و توسعه منابع و علم سنجی است. اعضای هیات علمی این مرکز با انجام پژوهش های بنیادی و کاربردی، افق های جدیدی را در حوزه های مختلف فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی گشوده اند.

دکتر علیزاده در پایان، از افرادی که دارای علاقه مندی به پژوهش بوده و توانایی های همکاری در پروژهای تحقیقاتی گروه های فوق را در خود می بینند دعوت کرد تا با ثبت نام در سایت مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به سایر متخصصان این مرکز بپیوندند.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: